GP Ρωσίας: Αφιλόξενος ο Κβίατ!

GP Ρωσίας: Αφιλόξενος ο Κβίατ!

Ο Ρώσος οδηγός της Red Bull Racing χτύπησε δυο φορές στις πρώτες στροφές μετά την εκκίνηση τον προκάτοχό του στην ομάδα και οδηγό της Ferrari σήμερα, Σεμπάστιαν Φέτελ.

GP Ρωσίας: Αφιλόξενος ο Κβίατ!
Ο Φέτελ βρέθηκε με τη Ferrari στα προστατευτικά της στροφής Νο 3, εγκατέλειψε και όντας έξαλλος πήγε στo pit wall της παλιάς του ομάδας κατά τη διάρκεια του αγώνα απαιτώντας εξηγήσεις από τον Κρίστιαν Χόρνερ. Ο Βρετανός αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull βρίσκονταν στην ίδια θέση όταν ο Φέτελ έπαιρνε τα πρωταθλήματα με την Αυστριακή ομάδα και προς τιμήν του έδωσε δίκιο στο Γερμανό για ότι συνέβη στην εκκίνηση.

Κλείσιμο
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Φέτελ εκκινούσε 7ος παρότι κατετάγη 2ος λόγω αλλαγής κιβωτίου. Οι κανονισμοί προβλέπουν πως κάθε κιβώτιο πρέπει να χρησιμοποιείται σε 6 συνεχόμενους αγώνες. Από τη Ferrari είπαν ότι το κιβώτιο της SF16H του Φέτελ χρειάστηκε αντικατάσταση μετά τη σύγκρουση στην Κίνα που είχε προκληθεί μετά την οριακή προσπάθεια του Κβίατ να τον περάσει από την εσωτερική. Ο Φέτελ έπεσε πάνω στην άλλη Ferrari του Ράικονεν αλλά τελικά τερμάτισε 2ος στην Κίνα μ' αυτό το κιβώτιο. Το άλλαξαν στη Ρωσία και έτσι ο Φέτελ βρέθηκε να εκκινεί 7ος ανάμεσα στις δυο Red Bull των Ρικιάρντο (6ος) και Κβίατ (8ος). Ο Γερμανός πήρε την εσωτερική προσπαθώντας να περάσει το Ρικιάρντο στη στροφή 2 και ο Κβίατ που έρχονταν από πίσω, έπεσε πάνω του. Οι δυο τους είχαν τα θέματά τους από τον προηγούμενο αγώνα και ο Ρώσος έριξε λάδι στη φωτιά χτυπώντας ξανά το Φέτελ. Η Ferrari χτύπησε και την άλλη Red Bull του Ricciardo που ήταν αριστερά του και μετά προσπάθησε να συνεχίσει. Τον ξαναχτύπησε όμως ο Kvyat από πίσω στην στροφή 3 πετώντας τον έξω.



Το πρώτο χτύπημα του Κβίατ στον Φέτελ.


Ο Γερμανός ήταν έξαλλος και ακούστηκε να λέει στην ενδοεπικοινωνία
απευθυνόμενος στους μηχανικούς της Ferrari: ” Αν είναι δυνατόν άνθρωπέ μου, ποιος το έκανε αυτό; Τι έγινε, τι κάνουμε εδώ;”. Ο αλυτάρχης του αγώνα υποχρεώθηκε να χρησιμοποιήσει καθεστώς “εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας” μέχρι να καθαρίσει η πίστα από τα συντρίμμια. Ο Φέτελ επέστρεψε στα πιτ της Ferrari οδηγώντας ένα σκούτερ είδε τα replay της φάσης και μετά πήγε στην Red Bull και μίλησε με τον μέχρι πρότινος διευθυντή του στην παλιά του ομάδα Κρίστιαν Χόρνερ.



Ο Χόρνερ δικαίωσε το Φέτελ:
" Δυστυχώς ο αγώνας της ομάδας μας καταστράφηκε στην εκκίνηση. Ο Δανιήλ έκανε λάθος στα φρένα χτύπησε από πίσω το Σεμπάστιαν και η Ferrari χτύπησε τη Red Bull του Ντάνιελ. Ο Δανιήλ δεν έχει εμπλακεί ξανά σε τέτοιο συμβάν και νομίζω θα μάθει από αυτό. Απολογούμαι στο Σεμπάστιαν ούτε για μας εξελίχθηκε ο αγώνας όπως τον θέλαμε".



Ο Χάμιλτον σε πρώτο πλάνο έκοψε δρόμο για ν' αποφύγει τα θραύσματα από την επαφή των Red Bull με τη Ferrari και αυτό τον βοήθησε να κερδίσει θέσεις στην αρχή.

Αμφότερες οι Red Bull τερμάτισαν εκτός βαθμών.
Ειδικά στον Κβίατ επιβλήθηκε και ποινή 10 δευτερολέπτων stop &go γιατί οι αγωνοδίκες τον θεώρησαν υπαίτιο για τη 2η σύγκρουση με το Φέτελ. Από την πλευρά του ο 21χρονος Ρώσος που βρίσκεται υπό πίεση στη Red Bull (σ.σ: κάποιοι προεξοφλούν πως θα αντικατασταθεί από το Φερστάπεν το 2017) ήθελε όσο τίποτε μια καλή εμφάνιση εντός έδρας. Ειδικά μετά την παρουσία του στο βάθρο στην Κίνα. Μιλώντας για το συμβάν είπε: "Συνέβησαν πολλά στην εκκίνηση και δεν περίμενα να κόψουν τόσο οι προπορευόμενοι. Μπλόκαρα τους πίσω τροχούς και το μονοθέσιο ήταν ανεξέλεγκτο γι' αυτό χτύπησα το Σεμπάστιαν. Στη στροφή 3 δεν έβλεπα τι συμβαίνει πιο μπροστά, ο Σεμπάστιαν επιβράδυνε και δυστυχώς δεν πρόλαβα να αντιδράσω έτσι τον χτύπησα 2η φορά. Λυπάμαι για το Σεμπάστιαν όπως και για την ομάδα μου χάσαμε πολλούς βαθμούς. Δε νιώθω καλά με ότι συνέβη πιθανόν ήταν ο πιο επεισοδιακός πρώτος γύρος της καριέρας μου αυτός".



Ο Κβίατ στις δηλώσεις του παραδέχτηκε το σφάλμα του.


Αξίζει να τονιστεί πως στη στροφή 3 τα δυο μονοθέσια
ήρθαν σε επαφή με το Κβίατ να χτυπά από πίσω το Φέτελ με 150km/h. Προφανώς με τέτοια ταχύτητα δεν χτυπάς επίτηδες κάποιον καθώς ο κίνδυνος είναι πολύ μεγάλος, πόσο μάλλον καταστρέφοντας και το δικό σου αγώνα. Ο Κβίατ μετά την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας έβαλε τη μέση γόμα και την διατήρησε για 51 γύρους μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Αυτό το επίτευγμα προκάλεσε δήλωση του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli, Πωλ Χέμπερι: " Το αυτοκίνητο ασφαλείας που εμφανίστηκε νωρίς στον αγώνα πρόσθεσε μια νέα ενδιαφέρουσα διάσταση καθώς μερικοί οδηγοί έσπευσαν να υιοθετήσουν εναλλακτική στρατηγική. Τελικά ο Κβίατ έκανε όλο τον αγώνα με τη μέση γόμα παρότι βρισκόμαστε σε μια εποχή που τα ασκούμενα φορτία στα ελαστικά είναι τα υψηλότερα στην ιστορία της Formula 1".

Συνολικά έγιναν μόνο 25 αλλαγές ελαστικών στον αγώνα καθώς στην πλειοψηφία τους οι οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική μόνο μιας αλλαγής όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό infographic.
 
 



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης