To MX-5 χάνει την οροφή του και... κιλά

Δύο πρωτότυπες εκδόσεις του δημοφιλούς της roadster παρουσιάζει η Mazda στη SEMA, τη μεγαλύτερη έκθεση after market που διεξάγεται κάθε χρόνο στο Λας Βέγκας.

Τα MX-5 Spyder και MX-5 Speedster είναι ακόμη πιο ελαφριά από το μοντέλο παραγωγής και ταυτόχρονα τονίζουν την απόλαυση του να οδηγεί κάποιος ένα cabrio. Και τα δύο εφοδιάζονται με το 2λιτρο βενζινοκινητήρα SKYACTIV-G.

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Mazda, οι σχεδιαστές της εμπνεύστηκαν από τα roadster προηγουμένων δεκαετιών για να δημιουργήσουν τα δύο εκθεσιακά αυτοκίνητο. Το ασημί MX-5 Spyder φέρει μία μικρή, αποσπώμενη, υφασμάτινη οροφή, αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακόνημα, ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών (με ελαστικά 225/45) και δερμάτινο εσωτερικό. Το βάρος του φθάνει τα 1.043 kg.

Το βάρος του γαλάζιου MX-5 Speedster είναι ακόμη χαμηλότερο (στα 943 kg). Όπως χαμηλότερα κάθεται και στο δρόμο χάρη στη ρυθμιζόμενη ανάρτηση (κατά 30 mm σε σχέση με το MX-5 παραγωγής). Από τις φωτογραφίες ότι δεν φέρει καν παρμπρίζ, ενώ ο περιορισμός του βάρους έχει εξασφαλιστεί και μέσω της τοποθέτησης ανθρακονημάτινων θυρών και καθισμάτων. Εδώ οι τροχοί είναι 16 ιντσών και πατούν σε ελαστικά 225/50.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr