Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Nissan Leaf: Το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό στην Ευρώπη
Nissan Leaf: Το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό στην Ευρώπη
Στη Γηραιά Ήπειρο πωλήθηκαν συνολικά 56.393 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2014, με το Leaf να αντιπροσωπεύει πάνω από το 1/4 (μερίδιο 26%).
Ο Πρόεδρος της Nissan, Κάρλος Γκον, έχει παραδεχτεί ότι ανέμενε υψηλότερες πωλήσεις για το Leaf, ακόμη όμως και έτσι παραμένει το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό μοντέλο της ευρωπαϊκής αγοράς. Το μηδενικών ρύπων αυτοκίνητο της Nissan – το οποίο κατασκευάζεται στη Μ. Βρετανία – κατέγραψε 14.658 ταξινομήσεις το 2014, παρουσιάζοντας αύξηση 33% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Στη Γηραιά Ήπειρο πωλήθηκαν συνολικά 56.393 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2014, με το Leaf να αντιπροσωπεύει πάνω από το 1/4 (μερίδιο 26%). Ακολούθησαν τα Renault Zoe (11.227 – 20%), Tesla Model S (8.734 – 15%), BMW i3 (5.804 – 10%), Volkswagen e-up! (5,365 – 10%) και e-Golf (3.328 – 6%).
«Τα στοιχεία που μας δίνει η τηλεματική τεχνολογία δείχνουν ότι οι οδηγοί του Leaf διανύουν κατά μέσο όρο κάθε χρόνο 16.500 km, δηλαδή κατά 40% μεγαλύτερη απόσταση από το μέσο όρο των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι το Leaf είναι το κύριο αυτοκίνητο για αρκετές οικογένειες», ανέφερε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Nissan Ευρώπης, Γκιγιόμ Καρτιέ.
Στη Γηραιά Ήπειρο πωλήθηκαν συνολικά 56.393 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2014, με το Leaf να αντιπροσωπεύει πάνω από το 1/4 (μερίδιο 26%). Ακολούθησαν τα Renault Zoe (11.227 – 20%), Tesla Model S (8.734 – 15%), BMW i3 (5.804 – 10%), Volkswagen e-up! (5,365 – 10%) και e-Golf (3.328 – 6%).
«Τα στοιχεία που μας δίνει η τηλεματική τεχνολογία δείχνουν ότι οι οδηγοί του Leaf διανύουν κατά μέσο όρο κάθε χρόνο 16.500 km, δηλαδή κατά 40% μεγαλύτερη απόσταση από το μέσο όρο των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι το Leaf είναι το κύριο αυτοκίνητο για αρκετές οικογένειες», ανέφερε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Nissan Ευρώπης, Γκιγιόμ Καρτιέ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα