Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
F1 – Βέλγιο: Ράικονεν – Φισικέλα, νίκησαν και οι δυο!
- Εκπληκτικός ο σημερινός αγώνας
- Ο Ράικονεν πήρε την 1η φετινή νίκη για την Ferrari
- Ο Φισικέλα έκλεψε τις εντυπώσεις με την ταχύτατη Force India
- Στο video, η εκκίνηση on board
Αν μπορούσε ένας αγώνας να έχει δυο νικητές τότε το σημερινό αποτέλεσμα θα ήταν πιο δίκαιο. Το GP του Βελγίου ήταν αναμφισβήτητα ο πιο συναρπαστικός από τους φετινούς αγώνες.
Ο Κίμι Ράικονεν χρησιμοποιώντας το σύστημα KERS στην εκκίνηση κατάφερε να στρ
- Εκπληκτικός ο σημερινός αγώνας
- Ο Ράικονεν πήρε την 1η φετινή νίκη για την Ferrari
- Ο Φισικέλα έκλεψε τις εντυπώσεις με την ταχύτατη Force India
- Στο video, η εκκίνηση on board
Αν μπορούσε ένας αγώνας να έχει δυο νικητές τότε το σημερινό αποτέλεσμα θα ήταν πιο δίκαιο. Το GP του Βελγίου ήταν αναμφισβήτητα ο πιο συναρπαστικός από τους φετινούς αγώνες.
Ο Κίμι Ράικονεν χρησιμοποιώντας το σύστημα KERS στην εκκίνηση κατάφερε να στρίψει δεύτερος πίσω από το Φισικέλα στη Les Combes. Πίσω τους έγινε χαμός με τους Χάμιλτον, Αλγκουερσουάρι, Γκροζιάν και Μπάτον να συγκρούονται.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα και οδήγησε την κούρσα για τρεις γύρους. Μόλις αποχώρησε ο Ράικονεν όρμησε να περάσει το Φισικέλα:
«Ήξερα ότι έπρεπε να τον περάσω γιατί ήμασταν σε ίδια στρατηγική. Η ευκαιρία ήταν μόλις έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας, γιατί είχε μεγάλη τελική και δεν θα μπορούσα αν δεν τον πέρναγα εκεί. Έμεινα κοντά του στην πρώτη στροφή, τον ακολούθησα κατά πόδας γλίστρησα λίγο στην κορυφή του λόφου στην Eau Rouge αλλά μετά έβαλα KERS και πέρασα μπροστά του. Ήξερα για τη συνέχεια ότι αρκούσε να μην κάνω λάθος».
Για 40 γύρους ο Ράικονεν δεν έκανε λάθος και ο Τζιανκάρλο Φισικέλα. Τον ακολουθούσε κατά πόδας στο ίδιο δευτερόλεπτο. Τόσο στον πρώτο όσο και στον δεύτερο ανεφοδιασμό μπήκαν στον ίδιο γύρο.
Τίποτα δεν άλλαξε τελικά μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας που βρήκε όλο τον πλανήτη να παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα.
Ο Φισικέλα του ήταν ευχαριστημένος με την απόδοσή του αλλά όχι με το αποτέλεσμα καθώς είχε την ταχύτητα να κερδίσει: «Είναι σπουδαίο αποτέλεσμα για μας. Στόχος μας ήταν να πάρουμε κάποιους βαθμούς και οι οχτώ της 2η θέσης είναι σπουδαία νέα, αλλά ήμουν ταχύτερος από τον Κίμι. Με πέρασε λόγω του KERS στην αρχή και στεναχωριέμαι γι’ αυτό γιατί ήμουν ταχύτερός του».
Ο Ράικονεν έβαλε KERS και πέρασε το Φισικέλα
Πίσω από τους δυο πρωτοπόρους δόθηκε μεγάλη μάχη για τους βαθμούς με το Φέτελ να παίρνει την 3η θέση μειώνοντας τη βαθμολογική διαφορά του από το Μπάτον στους 19 βαθμούς ενώ απομένουν ακόμη πέντε αγώνες.
Θρίλερ με το Μπαρικέλο που για 3η φορά φέτος αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά του μονοθεσίου του στην εκκίνηση. Ο Βραζιλιάνος έπεσε πίσω είχε και μια επαφή και αναγκάστηκε να αλλάξει στρατηγική. Τελικά τερμάτισε 7ος με τον κινητήρα να καπνίζει ενώ αμέσως μετά πήρε φωτιά. «Είπα ότι προσευχή ήξερα στους τελευταίους γύρους» μας δήλωσε ο Βραζιλιάνος που υπολείπεται 16 βαθμούς από την κορυφή της βαθμολογίας.
Ο κινητήρας του Μπαρικέλο πήρε φωτιά στον τερματισμό
Η επόμενη στάση του πρωταθλήματος και τελευταία επί Ευρωπαϊκού εδάφους είναι σε δυο βδομάδες, στο ναό της ταχύτητας, την θρυλική Μόντσα.
Η τελική κατάταξη:
Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts | |
1 | 44 | 1:23:50.995 | 6 | 10 | ||
2 | 44 | +0.9 secs | 1 | 8 | ||
3 | 44 | +3.8 secs | 8 | 6 | ||
4 | 44 | +9.9 secs | 5 | 5 | ||
5 | 44 | +11.2 secs | 3 | 4 | ||
6 | 44 | +32.7 secs | 15 | 3 | ||
7 | 44 | +35.4 secs | 4 | 2 | ||
8 | 44 | +36.2 secs | 10 | 1 | ||
9 | 44 | +36.9 secs | 9 | |||
10 | 44 | +41.4 secs | 7 | |||
11 | 44 | +42.6 secs | 11 | |||
12 | 44 | +46.1 secs | 16 | |||
13 | 44 | +54.2 secs | 18 | |||
14 | 44 | +102.1 secs | 20 | |||
Ret | 26 | Retired | 13 | |||
Ret | 21 | Brakes | 2 | |||
Ret | 0 | Accident | 14 | |||
Ret | 0 | Accident | 19 | |||
Ret | 0 | Accident | 12 | |||
Ret | 0 | Accident | 17 |
ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
1 | British | 72 | ||
2 | Brazilian | 56 | ||
3 | German | 53 | ||
4 | Australian | 51.5 | ||
5 | Finnish | 34 | ||
6 | German | 30.5 | ||
7 | British | 27 | ||
8 | Italian | 22.5 | ||
9 | Brazilian | 22 | ||
10 | Finnish | 17 | ||
11 | German | 16 | ||
12 | Spanish | 16 | ||
13 | German | 10 | ||
14 | Italian | 8 | ||
15 | Polish | 8 | ||
16 | Swiss | 3 | ||
17 | French | 2 |
Pos | Team | Points |
1 | 128 | |
2 | 104.5 | |
3 | 56 | |
4 | 44 | |
5 | 38.5 | |
6 | 30.5 | |
7 | 18 | |
8 | 16 | |
9 | 8 | |
10 | 5 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr