Η διαφήμιση του νέου Citroen C4 Cactus

Με έναν αρκετά ευφυή τρόπο αποφάσισε η Citroen να ξεκινήσει την προώθηση του νέου, πρωτοποριακού C4 Cactus...

«Κάθε ερώτηση, στον καιρό της...
» είναι το σλόγκαν του διαφημιστικού σποτ που περιλαμβάνει σκηνές από την αρχαιότητα, μέχρι την κατάκτηση της σελήνης.

Σε κάθε μία από αυτές, όσο αταίριαστη κι αν είναι, διατυπώνεται μία ερώτηση σχετικά με τη συμβατική εικόνα των σύγχρονων αυτοκινήτων. Αυτή που αλλάζει το C4 Cactus. Το νέο μοντέλο της Citroen θα έρθει στη χώρα μας το Φθινόπωρο. Διαβάστε περισσότερα εδώ
.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr