Ρικιάρντο: Στο βάθρο και στη Μαλαισία!

Ρικιάρντο: Στο βάθρο και στη Μαλαισία!

Ο 24χρονος που εντυπωσίασε με την απόδοσή του στην πρεμιέρα, είναι έτοιμος για το επόμενο βήμα.

Ρικιάρντο: Στο βάθρο και στη Μαλαισία!
Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο αντικατέστησε τον Μαρκ Γουέμπερ στο κόκπιτ της πρωταθλήτριας Red Bull και στον πρώτο του αγώνα με την Αυστριακή ομάδα τερμάτισε δεύτερος. Μετέπειτα οι αγωνοδίκες τον μηδένισαν γιατί η RB10 είχε στιγμιαία κατανάλωση μεγαλύτερη από 100kg/hr.  Αυτό δεν είναι ικανό να πτοήσει τον Αυστραλό πιλότο όπως φαίνεται από τις απαντήσεις του στη συνέντευξη που δημοσιοποίησε το γραφείο Τύπου της Red Bull.

Πως σου φάνηκε ο πρώτος σου αγώνας για λογαριασμό της Red Bull Racing;
Ήταν σίγουρα ένα καλό GP για μένα. Σπουδαίο επίτευγμα ότι κατατάχθηκα δεύτερος στις δοκιμές μετά από μια περίπλοκη περίοδο. Στον αγώνα διατήρησα τη 2η θέση στην εκκίνηση και μετά ήλεγχα το ρυθμό και τη μοίρα μου. Προφανώς η Mercedes είχε καλύτερο ρυθμό, οπότε η 2η θέση στον τερματισμό ήταν το καλύτερο δυνατό για μας. Οι πανηγυρισμοί και η αγάπη του κοινού μετά τον τερματισμό με ξάφνιασαν είναι πολύ διαφορετικά απ’ ότι το φαντάζεσαι...

Φάνηκε να το διασκεδάζεις στο βάθρο…
Κλείσιμο
Δεν ξέρω αν η λέξη «διασκέδαση» είναι αντιπροσωπευτική. Με τον Άλαν Τζόουνς στο βάθρο για τις συνεντεύξεις ήταν λίγο σουρεαλιστικό. Μια απίστευτη στιγμή που δε θα ξεχάσω. Βέβαια μετά χάλασε η διάθεσή μου με το μηδενισμό.

Τι θετικό αποκόμισες;
Πολλά, έκανα καλή δουλειά με το μονοθέσιο και ότι ανέβηκα στο βάθρο, κανείς δεν μπορεί να μου πάρει αυτή την αίσθηση. Ότι συνέβη μετά είναι εκτός της δικής μου επιρροής αλλά ειλικρινά καλύτερα έτσι παρά να είχα εγκαταλείψει από μηχανικό πρόβλημα.



Τι έπεται;
Το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα με κάνει ανυπόμονο, θέλω ν’ ανέβω ξανά στο βάθρο. Πιστεύω πως μπορούμε να το πετύχουμε αυτό. Στις χειμερινές δοκιμές προσπαθούσαμε να βελτιώσουμε την αξιοπιστία και όχι την απόδοση. Φτάσαμε στη Μελβούρνη για να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε στο σετάρισμα του μονοθεσίου. Η RB10 μας εξέπληξε όντας ανταγωνιστική στο στεγνό και πολύ ανταγωνιστική στο βρεγμένο. Θα βελτιωθεί πολύ στους επόμενους αγώνες και θα μειώσουμε τη διαφορά μας από τις ομάδες που έβαλαν πολλά χιλιόμετρα στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης.

Πόσο ανταγωνιστική πιστεύεις ότι είναι η RB10;
Αυτή τη στιγμή δίνουμε μάχη για τη 2η θέση. Σίγουρα ο στόχος μας είναι για κάτι παραπάνω αλλά λίγες βδομάδες πριν οι προσδοκίες μας ήταν πολύ χαμηλότερες. Πιστεύω πως όταν μπορέσουμε να ασχοληθούμε συστηματικά με το σετάρισμα θα πλησιάσουμε τη Mercedes. Σίγουρα θα βελτιωθούν και αυτοί, ποντάρω όμως πως εμείς έχουμε περιθώριο για μεγαλύτερα βήματα.

Όσον αφορά στο μηδενισμό του Ρικιάρντο η Red Bull έχει καταθέσει έφεση κατά της απόφασης των αγωνοδικών η οποία θα εκδικαστεί στις 14/4 από την Ολομέλεια της FIA.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης