Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
LIVE απο το Μιλάνο: Οδηγούμε το νέο Subaru Outback
LIVE απο το Μιλάνο: Οδηγούμε το νέο Subaru Outback
Μπορεί το μέλλον της Subaru στη χώρα μας να ήταν αμφίβολο λίγους μήνες πριν, όμως όλα τα κακά σενάρια ανήκουν πλέον στο παρελθόν.
Μάλιστα, η "Πλειάδες Motors", η επίσημη αντιπρόσωπος της Subaru Ελλάδος, ανακοίνωσε την έλευση του νέου Outback για τα μέσα του Οκτωβρίου, και για τον λόγο αυτό ήμασταν καλεσμένοι στην παρουσίαση του νέου μοντέλου στο Μιλάνο, όπου είχαμε την ευκαιρία να το γευτούμε και οδηγικά.
Η πρώτη μας επαφή έγινε με την turbo diesel 2λιτρη έκδοση του Outback, απόδοσης 150 PS, που είναι και αυτή που θα τραβήξει κυρίως το ενδιαφέρον του κοινού, ενώ υπάρχει άλλη μια έκδοση, αυτή τη φορά βενζίνης, 2.500 cc, απόδοσης 170 PS.
Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, παρατηρεί κανείς πως υπάρχει αισθητή μείωση στα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Οδηγικά, η αίσθηση που αφήνει είναι καλή, με την ροπή να είναι εκεί όταν την χρειάζεσαι. Ο συνδυασμός αυτόματου κιβωτίου (CVT – Lineartronic) για πρώτη φορά με 2λιτρο diesel κινητήρα κάνει την οδήγηση ιδιαίτερα άνετη, ειδικά σε μεγάλες διαδρομές. Εξωτερικά, οι διαφορές είναι αξιοπρόσεκτες και εσωτερικά οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στην κεντρική κονσόλα και στον νέο πίνακα οργάνων.
Συνολικά, πρόκειται για ένα συμπαγές οικογενειακό (και όχι μόνο) αυτοκίνητο, που διατηρεί την αξιοπιστία της μάρκας και απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν άνεση και οδηγική απόλαυση. Προς το παρόν, δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές του αυτοκινήτου που θα έρθει στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο. Είναι κάτι που περιμένουμε μέσα στις επόμενες ημέρες.
Για περισσότερα μείνετε συντονισμένοι...
Η πρώτη μας επαφή έγινε με την turbo diesel 2λιτρη έκδοση του Outback, απόδοσης 150 PS, που είναι και αυτή που θα τραβήξει κυρίως το ενδιαφέρον του κοινού, ενώ υπάρχει άλλη μια έκδοση, αυτή τη φορά βενζίνης, 2.500 cc, απόδοσης 170 PS.
Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, παρατηρεί κανείς πως υπάρχει αισθητή μείωση στα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Οδηγικά, η αίσθηση που αφήνει είναι καλή, με την ροπή να είναι εκεί όταν την χρειάζεσαι. Ο συνδυασμός αυτόματου κιβωτίου (CVT – Lineartronic) για πρώτη φορά με 2λιτρο diesel κινητήρα κάνει την οδήγηση ιδιαίτερα άνετη, ειδικά σε μεγάλες διαδρομές. Εξωτερικά, οι διαφορές είναι αξιοπρόσεκτες και εσωτερικά οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στην κεντρική κονσόλα και στον νέο πίνακα οργάνων.
Συνολικά, πρόκειται για ένα συμπαγές οικογενειακό (και όχι μόνο) αυτοκίνητο, που διατηρεί την αξιοπιστία της μάρκας και απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν άνεση και οδηγική απόλαυση. Προς το παρόν, δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές του αυτοκινήτου που θα έρθει στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο. Είναι κάτι που περιμένουμε μέσα στις επόμενες ημέρες.
Για περισσότερα μείνετε συντονισμένοι...
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.998 cc
Ισχύς: 150 PS
Ροπή: 35,7 kgm / 1.600 – 2.400 rpm
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
Tελική ταχύτητα: 195 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,7 sec
Μέση κατανάλωση: 6,3 lt/ 100 km (κατασκευαστή)
Βάρος: 1.700 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.790/1.820/1.605 mm
Χώρος αποσκευών: 526 lt / 1726 lt (αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα)
Τιμή: Πάνω από 40.000 ευρώ (εκτίμηση)
Κινητήρας: 1.998 cc
Ισχύς: 150 PS
Ροπή: 35,7 kgm / 1.600 – 2.400 rpm
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
Tελική ταχύτητα: 195 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,7 sec
Μέση κατανάλωση: 6,3 lt/ 100 km (κατασκευαστή)
Βάρος: 1.700 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.790/1.820/1.605 mm
Χώρος αποσκευών: 526 lt / 1726 lt (αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα)
Τιμή: Πάνω από 40.000 ευρώ (εκτίμηση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα