LIVE

Κορωνοϊός

Σουμάχερ: Εκρηκτικό το δίδυμο Αλόνσο – Ράικονεν!

Ο Γερμανός πρωταθλητής σε δηλώσεις του στη Bild προετοιμάζει τους τιφόζι για πυροτεχνήματα.

Ο Ράικονεν διαδέχτηκε το Σουμάχερ στη Ferrari το 2007 όταν ο Γερμανός αποχώρησε από την ενεργό δράση για πρώτη φορά. Μάλιστα συνεργάστηκε μαζί του όταν για ένα διάστημα λειτούργησε ως συμβουλάτορας της ομάδας, στιγμή μαγική της συνεργασίας τους ήταν η Ferrari του Iceman στη Σεπάνγκ με βρόχινα ελαστικά σε στεγνό οδόστρωμα.

Μιλώντας για το δίδυμο πιλότων της Ferrari για το 2014 ο Σουμάχερ τόνισε μεταξύ άλλων: «Στη Ferrari, ο Κίμι και ο Φερνάντο ακούγεται εκρηκτικό το μείγμα. Για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι καλά τα νέα καθότι θα έχουμε πυροτεχνήματα και για τους αντιπάλους τους θα είναι ένα δύσκολο δίδυμο στην αντιμετώπιση. Ανυπομονώ να τους δω».

Ο teammate του Μ.Σουμάχερ, Ρούμπενς Μπαρικέλο, ασχολείται με τον συμπατριώτη του Φελίπε Μάσα, στον οποίο παραχώρησε τη θέση του το 2006: «Λυπάμαι που φεύγει από την ομάδα αλλά τον διαβεβαιώνω πως υπάρχει ζωή στη F1 και μετά τη Ferrari. Αυτό το βίωσα στη Brawn αλλά και με όσα συνέβησαν αφού έφυγα. Σίγουρα το να οδηγείς για τη Ferrari είναι φανταστικό αλλά φεύγοντας είναι λυτρωτικό, έχεις λιγότερη πίεση, μεγαλύτερη ελευθερία στις συνεντεύξεις. Σ’ ενοχλεί αλλά η ζωή συνεχίζεται. Εγώ όταν έφυγα είχα συμβόλαιο με τη Honda. Ο Φελίπε είναι καλός πιλότος και μπορεί να βρει μια θέση».



Δε φαίνεται να έχει την ίδια άποψη και ο άλλοτε αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari,
Τσέζαρε Φιόριο: « Δε πιστεύω πως ο Ράικονεν είναι ο κατάλληλος για τη Ferrari. Έχει ταλέντο αλλά δεν μου αρέσει ο τρόπος ζωής του και η προσέγγισή του στο τεχνικό κομμάτι. Είναι ένας συμβιβασμός η συνεργασία μαζί του. Πιστεύω ότι χρειάζονταν ένας νέος οδηγός και όχι κάποιος που βρίσκεται στο τέλος της καριέρας του. Δε ζει σαν αθλητής και δεν αρκεί το ταλέντο για να γίνεις πρωταθλητής στη F1.  Χρειάζεται προσπάθεια σε φυσική κατάσταση, στο τεχνικό επίπεδο και ψυχολογικά και απ’ ότι ξέρω ο τύπος παίρνει την τσάντα του και φεύγει μόλις τελειώνει η οδήγηση.  Κατά τη γνώμη μου τα νέα είναι καλά για τον Αλόνσο καθότι η αξία του θα επανεκτιμηθεί μόλις κατατροπώσει το Ράικονεν. Ο Κίμι είναι καλός στους αγώνες, μαχητής αλλά δεν είναι γρήγορος στις δοκιμές».



Ο Φιόριο
(σ.σ: στη φωτ. με το Μοντεζέμολο φέτος στη Μόντσα) που δούλεψε από το 1989 έως το 1991 στη Ferrari αναφερόμενος στο Μάσα τόνισε: «Τα τελευταία χρόνια ο Μάσα ήταν χασούρα. Γρήγορος σ’ ένα γύρο αλλά χωρίς ικανότητες στον αγώνα, χωρίς ρυθμό πολλές φορές πελαγοδρομούσε».

Η Ferrari από την πλευρά της συνεχίζει την αφαίμαξη από τη Lotus. Μετά τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Τζέιμς Άλισον που τους είπε πόσο έχει προοδεύσει ο Ράικονεν στο τεχνικό τομέα και γι’ αυτό τον πήραν προχώρησαν χτες και στη μεταγραφή του Ντιρκ ντε Μπηρ που θα ενισχύσει το τμήμα της αεροδυναμικής υπό τον Λοΐξ Μπιζουά.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης