Στα σκαριά ο ηλεκτρικός διάδοχος του Stinger

Στα σκαριά ο ηλεκτρικός διάδοχος του Stinger

H KIA έχει ξεκινήσει την εξέλιξη του διαδόχου του Stinger, ένα μοντέλο που σταμάτησε την παραγωγή του πριν από 2 χρόνια.

Στα σκαριά ο ηλεκτρικός διάδοχος του Stinger

Το 2018 η KIA παρουσίασε επίσημα το Stinger, ένα πολυτελές GT μοντέλο με πρακτικό liftback αμάξωμα και χαρακτηριστικό στυλ. Το 2023, αναγκάστηκε να διακόψει την παραγωγή του εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης γι’ αυτό.

Τυπικά, η παραπάνω αποτυχία συνέβαλε στην αναβάθμιση της εταιρικής εικόνας της εταιρείας και έδειξε τις ικανότητες των ανθρώπων της. Η KIA είχε ήδη εμπλακεί έντονα στην ηλεκτροκίνηση και είχε γίνει από τις πρωτοπόρες σε αυτή την κατηγορία οχημάτων.
Στα σκαριά ο ηλεκτρικός διάδοχος του Stinger

250204145317_kia-stinger

Τα στελέχη της είχαν απορρίψει την ιδέα ενός αμιγώς ηλεκτρικού σπορ μοντέλου. Όμως, όπως έγινε γνωστό, πλέον επιβεβαιώθηκε ότι οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία εξέλιξης ενός καινούργιου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου επιδόσεων το οποίο θα θεωρείται ως ο διάδοχος του Stinger.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Χο Σουνγκ Σονγκ, Διευθύνων Σύμβουλος της KIA, ένα τέτοιο όχημα είναι πλέον απαραίτητο ώστε να λειτουργεί ως «φάρος» γι’ αυτή και αναμένεται να λανσαριστεί εντός του 2026.

Κλείσιμο
Πιθανότατα θα ονομάζεται EV8 και θα είναι ακόμα καλύτερο από το EV6 GT. Μάλιστα, φημολογείται ότι θα είναι το πρώτο μοντέλο της ΚΙΑ που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα «eM», την οποία ο Όμιλος Hyundai θα παρουσιάσει εντός του 2025.

Αυτή θα διαδεχθεί την «E-GMP», θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέγιστης ισχύος έως 612 ίππους, θα δίνει τη δυνατότητα τοποθέτησης δύο ηλεκτροκινητήρων (AWD) και θα υποστηρίζει τεχνολογίες over-the-air ενημερώσεων και αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 ή υψηλότερου.

Η νέα πλατφόρμα δεν προορίζεται μόνο για το EV8 αλλά θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα του Ομίλου Hyundai που θα παρουσιαστούν από φέτος και έπειτα.
Στα σκαριά ο ηλεκτρικός διάδοχος του Stinger

Η μπαταρία που θα υπάρχει ενσωματωμένη σε αυτή θα είναι τύπου νικελίου κοβαλτίου μαγγανίου (NMC) και θα έχει μέγιστη ενεργειακή χωρητικότητα έως 113,2 kWh.

Σύμφωνα με όσα έχει ανακοινώσει o Όμιλος, η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία των καινούργιων μοντέλων τους που θα βασίζονται σε αυτή θα κυμαίνεται μεταξύ 700 χλμ. και 800 χλμ., αναλόγως εάν το όχημα θα είναι πισωκίνητο ή τετρακίνητο. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης