Το μότο “You Deserve WOW” εκφράζει το δημιουργικό πνεύμα, τη γιορτινή μαγεία, τη φιλοξενία και τη διακριτική πολυτέλεια του εμβληματικού THE DOLLI
Οι online πωλήσεις αυτοκινήτων δεν έλκουν το κοινό
Οι online πωλήσεις αυτοκινήτων δεν έλκουν το κοινό
Πολλές εταιρίες πίστεψαν πως οι online πωλήσεις αυτοκινήτων αποτελούν το μέλλον όμως οι καταναλωτές δείχνουν πως θέλουν την πραγματική επαφή με το αυτοκίνητο πριν το αγοράσουν.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έθεσαν φιλόδοξους στόχους για τις διαδικτυακές πωλήσεις αυτοκινήτων, αλλά έκτοτε αναθεώρησαν τις προσδοκίες τους λόγω της πολυπλοκότητας της επίτευξης τέτοιων στόχων. Η Volvo, για παράδειγμα, είχε αρχικά ως στόχο να πραγματοποιήσει τις μισές από τις παγκόσμιες συναλλαγές οχημάτων της ηλεκτρονικά μέχρι το 2025. Ωστόσο, φέτος, η εταιρεία εγκατέλειψε αυτόν τον στόχο. Παρομοίως, η Mercedes είχε ως στόχο το 25% των πωλήσεων νέων και μεταχειρισμένων οχημάτων της να ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά έως το 2022, αλλά τώρα επέκτεινε τον στόχο αυτό για το 2025.
Παρά τις έρευνες που δείχνουν ότι πολλοί πελάτες είναι ανοιχτοί στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, το πραγματικό ποσοστό ολοκλήρωσης της αγοράς παραμένει χαμηλό.
Αναλυτές υποστηρίζουν ότι οι πωλήσεις εταιρικών αυτοκινήτων γίνονται συχνά online λόγω μαζικών παραγγελιών, το μοντέλο αυτό δεν λειτουργεί καλά για τους μεμονωμένους αγοραστές. Η ώθηση για online πωλήσεις έχει οδηγήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην ανάπτυξη διαφόρων ψηφιακών εργαλείων, αλλά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι περισσότεροι πελάτες προτιμούν ένα μείγμα ψηφιακών και φυσικών αλληλεπιδράσεων.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Stellantis U.K., Maria Grazia Davino, πιστεύει ότι ο καθορισμός φιλόδοξων στόχων διαδικτυακών πωλήσεων ήταν σωστός, διότι ώθησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να καινοτομήσουν και να προσαρμοστούν.
Ακόμη και αν οι στόχοι δεν επιτεύχθηκαν, η επιδίωξη επιτάχυνε την ανάπτυξη των ψηφιακών δυνατοτήτων. Συμπερασματικά, η κοινή άποψη μεταξύ των μεγάλων εταιρειών είναι ότι, ενώ τα ψηφιακά εργαλεία είναι απαραίτητα και έχουν προχωρήσει σημαντικά λόγω των φιλόδοξων στόχων, η προσωπική αλληλεπίδραση παραμένει ένα κρίσιμο μέρος του ταξιδιού αγοράς αυτοκινήτου.
Παρά τις έρευνες που δείχνουν ότι πολλοί πελάτες είναι ανοιχτοί στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, το πραγματικό ποσοστό ολοκλήρωσης της αγοράς παραμένει χαμηλό.
Αναλυτές υποστηρίζουν ότι οι πωλήσεις εταιρικών αυτοκινήτων γίνονται συχνά online λόγω μαζικών παραγγελιών, το μοντέλο αυτό δεν λειτουργεί καλά για τους μεμονωμένους αγοραστές. Η ώθηση για online πωλήσεις έχει οδηγήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην ανάπτυξη διαφόρων ψηφιακών εργαλείων, αλλά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι περισσότεροι πελάτες προτιμούν ένα μείγμα ψηφιακών και φυσικών αλληλεπιδράσεων.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Stellantis U.K., Maria Grazia Davino, πιστεύει ότι ο καθορισμός φιλόδοξων στόχων διαδικτυακών πωλήσεων ήταν σωστός, διότι ώθησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να καινοτομήσουν και να προσαρμοστούν.
Ακόμη και αν οι στόχοι δεν επιτεύχθηκαν, η επιδίωξη επιτάχυνε την ανάπτυξη των ψηφιακών δυνατοτήτων. Συμπερασματικά, η κοινή άποψη μεταξύ των μεγάλων εταιρειών είναι ότι, ενώ τα ψηφιακά εργαλεία είναι απαραίτητα και έχουν προχωρήσει σημαντικά λόγω των φιλόδοξων στόχων, η προσωπική αλληλεπίδραση παραμένει ένα κρίσιμο μέρος του ταξιδιού αγοράς αυτοκινήτου.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα