Η NBG Pay προσφέρει μια πληθώρα λύσεων πληρωμών που λύνουν τα χέρια κάθε επαγγελματία, βοηθώντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να γίνουν πιο ανταγωνιστικές και κερδοφόρες.
Η Dacia ετοιμάζει τη νέα ναυαρχίδα της
Η Dacia ετοιμάζει τη νέα ναυαρχίδα της
Με εντατικό ρυθμό προχωρά η εξέλιξη του νέου Bigster που θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της Dacia όντας το μεγαλύτερο μοντέλο στη γκάμα αλλά και στην ιστορία της εταιρίας
To 2021 η Dacia εξέπληξε το κοινό παρουσιάζοντας το πρωτότυπο Bigster με το οποίο δήλωσε και μια καινούργια σχεδιαστική προσέγγιση σε σχέση με ό,τι μας είχε συνηθίσει ως τότε η εταιρεία. Η μεταφορά του πρωτότυπου στην πραγματικότητα αναμένεται εντός του 2024, κάτι που σημαίνει πως η εξέλιξη του μοντέλου βρίσκεται στα τελικά στάδια πριν την πρεμιέρα.
Το Bigster, όπως φανερώνει και η ονομασία του, θα είναι το μεγαλύτερο σε διαστάσεις μοντέλο της, μακρύτερα ακόμα και από το Jogger. Φυσικά, θα είναι SUV και θα βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-B που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Renault. Θυμίζουμε ότι σε αυτή αποτελεί τη βάση του νέου Duster και θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα εφεξής καινούργια αυτοκίνητα της Dacia.
Το Bigster, ως μοντέλο παραγωγής, θα διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό τη σχεδίαση του πρωτότυπου. Άλλωστε το τελευταίο ήταν αυτό στο οποίο πρωτοείδαμε την καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία, όπως και το νέο εταιρικό έμβλημα της ρουμανικής εταιρείας, αυτό που ονομάζεται «Dacia Link».
Στο αμάξωμά του δεν θα υπάρχουν αυτούσια τα φωτιστικά σώματα του πρωτότυπου αλλά θα είναι μερικώς τροποποιημένα. Όμως, θα διατηρηθεί το στυλ τους. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, στο αμάξωμα του Bigster θα διατηρηθούν οι ογκώδεις προφυλακτήρες και η μεγάλης διαμέτρου θόλοι των τροχών.
Εσωτερικά, το Bigster αναμένεται να είναι ευρύχωρο, σύμφωνα με τη φιλοσοφία που αφορά σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Το Bigster θα διατίθεται τόσο σε πενταθέσια όσο και σε επταθέσια εκδοχή και θα είναι εξοπλισμένο σύμφωνα με τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Το ταμπλό του θα θυμίζει έντονα αυτό του νέου Duster, ώστε να μην αυξάνεται το κόστος παραγωγής για την Dacia και η βασική έκδοσή του θα έχει ένα επαρκές πακέτο συστημάτων προειδοποίησης του οδηγού για ενδεχόμενο κίνδυνο στον δρόμο. Πάντως, οι καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις του θα διαθέτουν πολλά σύγχρονα συστήματα, ενώ στην κορυφαία Extreme θα τοποθετηθεί μεγάλων διαστάσεων έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής. Θα είναι η πρώτη φορά που αυτή θα υπάρξει σε μοντέλο της εταιρείας.
Αναφορικά με τους κινητήρες του, το Bigster θα διαθέτει τους σύγχρονους που έχει εξελίξει η Renault. Έτσι, θα τοποθετηθεί τόσο ο νέος τρικύλινδρος 1.2 TCe με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt καθώς και ο τετρακύλινδρος 1,6 λίτρων ο οποίος έχει πλήρες υβριδικής διάταξης σύστημα. Πρόκειται γι’ αυτόν με τον οποίο εφοδιάζεται το Jogger Hybrid και αποδίδει 140 ίππους. Επίσης, ενδεχομένως το Bigster να διατίθεται και με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη, υγραέριο κίνησης). Επιπλέον, μελλοντικά, υπάρχει η πιθανότητα να διατίθεται και σε έκδοση Plug-in Hybrid, κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά σε μοντέλο της Dacia. Τέλος, το καινούργιο μοντέλο της Dacia θα διατίθεται τόσο σε δικίνητη όσο και σε τετρακίνηση εκδοχή. Στη δεύτερη περίπτωση το σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς θα είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.
Το Bigster, όπως φανερώνει και η ονομασία του, θα είναι το μεγαλύτερο σε διαστάσεις μοντέλο της, μακρύτερα ακόμα και από το Jogger. Φυσικά, θα είναι SUV και θα βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-B που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Renault. Θυμίζουμε ότι σε αυτή αποτελεί τη βάση του νέου Duster και θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα εφεξής καινούργια αυτοκίνητα της Dacia.
Το Bigster, ως μοντέλο παραγωγής, θα διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό τη σχεδίαση του πρωτότυπου. Άλλωστε το τελευταίο ήταν αυτό στο οποίο πρωτοείδαμε την καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία, όπως και το νέο εταιρικό έμβλημα της ρουμανικής εταιρείας, αυτό που ονομάζεται «Dacia Link».
Στο αμάξωμά του δεν θα υπάρχουν αυτούσια τα φωτιστικά σώματα του πρωτότυπου αλλά θα είναι μερικώς τροποποιημένα. Όμως, θα διατηρηθεί το στυλ τους. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, στο αμάξωμα του Bigster θα διατηρηθούν οι ογκώδεις προφυλακτήρες και η μεγάλης διαμέτρου θόλοι των τροχών.
Εσωτερικά, το Bigster αναμένεται να είναι ευρύχωρο, σύμφωνα με τη φιλοσοφία που αφορά σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Το Bigster θα διατίθεται τόσο σε πενταθέσια όσο και σε επταθέσια εκδοχή και θα είναι εξοπλισμένο σύμφωνα με τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Το ταμπλό του θα θυμίζει έντονα αυτό του νέου Duster, ώστε να μην αυξάνεται το κόστος παραγωγής για την Dacia και η βασική έκδοσή του θα έχει ένα επαρκές πακέτο συστημάτων προειδοποίησης του οδηγού για ενδεχόμενο κίνδυνο στον δρόμο. Πάντως, οι καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις του θα διαθέτουν πολλά σύγχρονα συστήματα, ενώ στην κορυφαία Extreme θα τοποθετηθεί μεγάλων διαστάσεων έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής. Θα είναι η πρώτη φορά που αυτή θα υπάρξει σε μοντέλο της εταιρείας.
Αναφορικά με τους κινητήρες του, το Bigster θα διαθέτει τους σύγχρονους που έχει εξελίξει η Renault. Έτσι, θα τοποθετηθεί τόσο ο νέος τρικύλινδρος 1.2 TCe με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt καθώς και ο τετρακύλινδρος 1,6 λίτρων ο οποίος έχει πλήρες υβριδικής διάταξης σύστημα. Πρόκειται γι’ αυτόν με τον οποίο εφοδιάζεται το Jogger Hybrid και αποδίδει 140 ίππους. Επίσης, ενδεχομένως το Bigster να διατίθεται και με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη, υγραέριο κίνησης). Επιπλέον, μελλοντικά, υπάρχει η πιθανότητα να διατίθεται και σε έκδοση Plug-in Hybrid, κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά σε μοντέλο της Dacia. Τέλος, το καινούργιο μοντέλο της Dacia θα διατίθεται τόσο σε δικίνητη όσο και σε τετρακίνηση εκδοχή. Στη δεύτερη περίπτωση το σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς θα είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα