Ο όμιλος Hyundai ξεκίνησε μια
εκστρατεία για την υποστήριξη της προσπάθειας της Busan, που αποτελεί το μεγαλύτερο λιμάνι της Ν. Κορέας, να φιλοξενήσει την Παγκόσμια Έκθεση 2030 (World Expo) και παρουσιάζει μια σειρά από
εντυπωσιακά αυτοκίνητα τέχνης. Συνολικά, η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει δημιουργήσει τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα τέχνης που θα παρουσιαστούν στο
Busan Expo Symposium και σε μια
συναυλία K-Pop που θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι, από τις 9 έως τις 15 Οκτωβρίου.
Τα 10 αυτοκίνητα θα δοθούν στην κορεατική αντιπροσωπεία που θα παρευρεθεί στην εκδήλωση και περιλαμβάνουν μεταξύ τους ένα Hyundai Ioniq 5 και ένα Kia EV6.
Στο Παρίσι, τα αυτοκίνητα τέχνης
θα εκτίθενται κοντά σε ιστορικά ορόσημα, όπως ο Πύργος του Άιφελ και το Μουσείο του Λούβρου. Κάθε ένα από αυτά είναι τυλιγμένο σε ένα πολύχρωμο σχέδιο
γκράφιτι με διάσημες εικόνες από τη Busan, όπως κύματα του ωκεανού, τη γέφυρα Gwangan, γλάρους και ένα σύνθημα που γράφει “Το Busan είναι έτοιμο”. Κάθε ένα από τα καλλιτεχνικά αυτοκίνητα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον
Κορεάτη καλλιτέχνη γκράφιτι Jay Flow.
Η Hyundai πιστεύει ότι
η καμπάνια της στη Γαλλία θα βοηθήσει στη διάδοση του μηνύματος της προσπάθειας της Busan να φιλοξενήσει την Παγκόσμια Έκθεση 2030 σε αξιωματούχους από χώρες μέλη της Διεθνούς Επιτροπής Εκθέσεων BIE (Bureau International des Expositions) και τουρίστες σε όλο τον κόσμο. Το θέμα της υποψηφιότητας της Busan είναι «Μεταμορφώνοντας τον κόσμο μας, πλοήγηση προς ένα καλύτερο μέλλον».