Το μέλλον των ηλεκτρικών BMW M

Η BMW M GmbH κάνει δοκιμές με ένα τετρακίνητο μοντέλο που έχει από έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε κάθε τροχό.

Το ηλεκτρικό μοντέλο που υποβάλλεται σε δοκιμές βασίζεται στην BMW i4 M50, η οποία έχει αρκετές αλλαγές σε εμφάνιση αλλά και σε τεχνικά χαρακτηριστικά. Το ηλεκτρικό coupe που εξελίσσεται εδώ και τρία περίπου χρόνια, εμφανίζει μεγάλες καμάρες που προϊδεάζουν την ύπαρξη αντίστοιχα μεγάλων τροχών. Το μπροστινό μέρος, έχει πολλά στοιχεία από τις υπάρχουσες –θερμικές Μ3 και Μ4- της εταιρείας.

Υπάρχουν τέσσερις ηλεκτρικοί κινητήρες, ένας σε κάθε τροχό. Οι κινητήρες συνδέονται με μια κεντρική μονάδα ελέγχου που υπολογίζει τη σωστή μετάδοση ισχύος εντός ελάχιστων χιλιοστών του δευτερολέπτου, λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους όπως η θέση του πεντάλ του γκαζιού, η γωνία στο τιμόνι, η διαμήκης και η εγκάρσια επιτάχυνση καθώς και η ταχύτητα περιστροφής των του κάθε τροχούς ξεχωριστά.


Σύμφωνα με τη BMW, η νέα τετρακίνηση, θα αλλάξει τελείως τις ισορροπίες των συστημάτων του είδους, φέρνοντας τη νέα εποχή στη μετάδοση της κίνησης. Για το συγκεκριμένο θέμα, ο Dirk Hacker, επικεφαλής ανάπτυξης του BMW M GmbH, τοποθετήθηκε λέγοντας:

«Μπορούμε να ικανοποιήσουμε τις εντολές του οδηγού μέσω των χειριστηρίων, με μεγαλύτερη ακρίβεια, ταχύτερα και πιο ανεξάρτητα από ποτέ», συμπληρώνοντας πως με το σύστημα που εξελίσσει η BMW, θα μπορούσαν να επιτευχθούν σημαντικά υψηλότερες ταχύτητες στο πέρασμα από κάποια στροφή, με την επιφάνεια του δρόμου βρεγμένη ή χιονισμένη. «Με μια συμβατική τεχνολογία στη μετάδοση της κίνησης, κάτι τέτοιο απλά δεν είναι δυνατό», κατέληξε ο Hacker.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr