Το νέο Peugeot 9X8 σε δράση

Η Peugeot Sport είναι έτοιμη να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στη λαμπρή ιστορία της στους αγώνες αντοχής, μετά τις προηγούμενες επιτυχίες των 905 και 908.

Το ριζοσπαστικής τεχνολογίας αγωνιστικό πρωτότυπο της Peugeot, 9X8 θα πάρει το βάπτισμα του πυρός, κάνοντας το αγωνιστικό του ντεμπούτο στον 4ο αγώνα του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (FIA WEC), που θα διεξαχθεί στην πίστα της Monza, στις 10 Ιουλίου.

Με βάση την επιτυχία των προηγούμενων προγραμμάτων της με τα 905 και 908, η Peugeot επιστρέφει δυναμικά στους αγώνες αντοχής με υβριδικό αυτοκίνητο που ενσωματώνει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης.

Ο διάσημος «Ναός της Ταχύτητας» είναι εκεί όπου ξεκίνησαν όλα για το Peugeot 908 τον Απρίλιο του 2007, με ένα νικηφόρο ντεμπούτο στην κορυφαία κατηγορία LMP1 στα 1.000 χλμ. της Μόντσα. H εμβληματική πίστα θα αποτελέσει και φέτος το σκηνικό για την αγωνιστική παρουσία του νέου 9X8, στην κατηγορία Le Mans Hypercar του αγώνα των «6 Ωρών» στις 10 Ιουλίου 2022.

Τους τελευταίους 6 μήνες, η Team Peugeot TotalEnergies διεξήγαγε ένα έντονο πρόγραμμα δοκιμών σε διάφορες πίστες σε όλη την Ευρώπη, προετοιμάζοντας αυτή την πρώτη αγωνιστική της εμφάνιση. Τις τελευταίες εβδομάδες, η ομάδα έχει σχολαστικά βελτιώσει τον «οδικό της χάρτη» στο πεδίο των αγώνων. Η προσπάθεια αυτή χωρίστηκε σε δύο βασικές φάσεις: η πρώτη έλαβε τη μορφή «συνεδριών» προσομοίωσης στη βάση Satory της εταιρείας, κοντά στο Παρίσι, επιτρέποντας στην ομάδα να αξιολογήσει και να ολοκληρώσει τη χαρτογράφηση της διαχείρισης ενέργειας για τη Monza, καθώς οι οδηγοί εξοικειωνόντουσαν -ουσιαστικά- με τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις της πίστας. Μετά ακολούθησε μια τελευταία πραγματική δοκιμή στην πίστα της MotorLand Aragón στην Ισπανία, όπου το 9X8 συμπλήρωσε το 15.000στο χιλιόμετρό του, επιτυγχάνοντας έτσι τον στόχο της Team Peugeot TotalEnergies πριν από τη Monza.

Κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής, ολοκληρώθηκε ένα εντατικό τεστ αντοχής 36 ωρών, όπου τα δύο πληρώματα αγώνων της ομάδας (οδηγοί και μηχανικοί) υποβλήθηκαν στους ρυθμούς ενός πραγματικού αγώνα, ενώ οριοθέτησαν σταθερά τις διαδικασίες του αγώνα στο μυαλό των γυναικών και των ανδρών που είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση των δύο Peugeot 9X8 που θα ανταγωνιστούν με τα νούμερα #93 και #94.

Ο Paul Di Resta, ο Mikkel Jensen και ο Jean-Eric Vergne θα μοιραστούν το #93, με επικεφαλής μηχανικό τον Gauthier Bouteiller. Ενώ το #94, που θα οδηγήσουν οι James Rossiter, Gustavo Menezes και Loïc Duval, θα έχουν τον Brice Gaillardon να εκπληρώνει τον ρόλο του επικεφαλής μηχανικού.

To υβριδικό-ηλεκτρικό Hypercar μοντέλο της Peugeot είναι τετρακίνητο, εξοπλισμένο με ένα twin-turbo V6 κινητήρα χωρητικότητας 2,6 λίτρων και απόδοση 680 ίππους, τοποθετημένο στο κέντρο, που συνδυάζεται με ηλεκτρικά μοτέρ 290 ίππων τα οποία βρίσκονται στον εμπρός άξονα και μία μπαταρία υψηλής τάσης 900V. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αναλαμβάνει να κινεί τους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός σειριακού κιβωτίου επτά σχέσεων.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr