Πόσα πιάνει η Bugatti Chiron Super Sport;

Πόσα πιάνει η Bugatti Chiron Super Sport;

H πανίσχυρη Chiron Super Sport πιάνει τα 440 χλμ./ώρα, μάθετε πιο κάτω πως ακριβώς το επιτυγχάνει.

Bugatti-Chiron-how-to-hit-speeds-1

Η Bugatti έχει δουλεψει εντατικά προκειμένου η Chiron Super Sport  να προσεγγίσει την τελική ταχύτητα των 440 χλμ./ώρα. Η Chiron Super Sport θυμίζουμε πως είναι μια ελαφρώς πιο πολυτελής έκδοση της γνωστής Super Sport 300+.

Η τελευταία ξεπέρασε τα 300 μίλια ανά ώρα σε τελική (εξ ου και το όνομα) κάτι που σήμαινε πως έφτασε τα 490,484 χιλιόμετρα ανά ώρα. Το ρεκόρ αυτό έγινε στην πίστα δοκιμών Ehra-Lessien της VW τον Αύγουστο του 2019. Καθώς έφτασε η ώρα για τους πρώτους πελάτες να πάρουν στα χέρια τους τα κλειδιά της Super Sport (των «σκάρτων» 440 χλμ./ώρα), ανακεφαλαιώνουμε ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία.

Η απόδοση των 1.600 ίππων από έναν κινητήρα που ήδη αποδίδει 1.500 ίππους σε άλλη έκδοση, ακούγεται σαν κάτι που θα μπορούσε να επιτευχθεί με ένα διαφορετικό πρόγραμμα διαχείρισης στην ECU.

Η Bugatti αποφάσισε να αντικαταστήσει τα turbo με μεγαλύτερα, ενώ άλλαξε και τα πιστόνια του κινητήρα και τις βαλβίδες.


Παράλληλα αύξησε και το όριο στροφών λειτουργίας του 8λιτρου W16 κατά 300 σ.α.λ. ενώ και η εξάτμιση είναι από τιτάνιο και έχει κατασκευαστεί με μια μέθοδο τριδιάστατης εκτύπωσης. Η δομή της με το διπλό τοίχωμα, επιτρέπει την διατήρηση της θερμοκρασίας των καυσαερίων σε χαμηλά επίπεδα, τόσο που η εξαγωγή τους δεν δημιουργεί περιττούς στροβιλισμούς στο πίσω μέρος.



Τοποθέτησε επίσης στη Chiron Super Sport γρανάζι για να κάνει την 7η ταχύτητα κατά 3,6% μακρύτερη. Η SS πέτυχε την τελική του ταχύτητα των 440 χλμ./ώρα, αλλάζοντας από έκτη σε έβδομη, στα 403 χλμ./ώρα.

Ένα αεροδυναμικό «κόλπο» της Bugatti ήταν η προσθήκη νέων «αεροκουρτινών» στο μπροστινό μέρος που βοηθούν στην καθοδήγηση του αέρα, διασφαλίζοντας ότι θα μένει διαρκώς κοντά στην επιφάνεια του αμαξώματος.

Το μακρύ πίσω μέρος της Super Sport είχε ως αποτέλεσμα να αλλάξει το φορτίο στον άξονα, καθιστώντας αναγκαία μια αύξηση κατά 7 τοις εκατό στη σκληρότητα των ελατηρίων πίσω για να διατηρηθεί η σταθερότητα στο ακέραιο. Με τις υγείες σας...

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης