To θηριώδες Dongfeng Warrior M50 πάει παντού

Ο εξ αγχιστείας συγγενής του θρυλικού Hummer H1, έχει κινεζικές ρίζες.

Πολλές δεκαετίες πριν γίνουν μόδα τα SUV, υπήρχε ένα μοντέλο που έκλεβε την παράσταση, τόσο στους δημόσιους δρόμους, όσο και στις ερήμους της Μέσης Ανατολής, που δεν ήταν άλλο από το τεραστίων διαστάσεων Hummer H1.

Το γνήσιο και αυθεντικό Humvee «γεννήθηκε» το 1984 από την AM General, ως ένα αμιγώς στρατιωτικό όχημα, ενώ μετά τον Πόλεμο του Κόλπου το 1992 λανσαρίστηκε η πολιτική έκδοση, η οποία σταμάτησε την παραγωγή της το 2006. Μετά από όλα αυτά τα χρόνια απουσίας, ιδού ένας μακρινός συγγενής του αμερικάνικου μοντέλου, που έχει ρίζες στην Κίνα.

Μιλάμε για το Dongfeng Warrior M50, που και αυτό αποτελεί την έκδοση δρόμου του στρατιωτικού οχήματος Mengshi EQ2050, το οποίο βασίστηκε πάνω στο Humvee, μετά από συμφωνία της κρατικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την AM General, που ξεκίνησε μέσα στη δεκαετία του ’90. Το Warrior M50 βασίζεται στην αρχιτεκτονική πλαισίου τύπου σκάλας, διαθέτει τεραστίων διαστάσεων ελαστικά all-terrain, ενώ στην προσπάθειά τους να διαφοροποιηθούν από την μητρική εταιρεία, έχουν τοποθετήσει στρογγυλής σχεδίασης φωτιστικά σώματα. Μάταια, όμως, καθώς η γενικότερη σχεδίαση θυμίζει έντονα το Hummer H1.

Η παραπάνω αίσθηση μεταφέρεται και στο διθέσιο εσωτερικό, όπου κυριαρχεί το έντονο τούνελ ανάμεσα στα καθίσματα, κάτι που χαρακτήριζε και το αμερικάνικο «εκτός δρόμου» μοντέλο. Οι όποιες ομοιότητες όμως τελειώνουν εδώ, καθώς το Dongfeng διαθέτει ένα σαφώς πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα infotainment με οθόνη 8 ιντσών, λεπτομέρειες με αλουμινένιο εφέ και πολυλειτουργικό τιμόνι.

Κάτω από το εντυπωσιακών διαστάσεων αμάξωμα βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας της Dongfeng-Cummins χωρητικότητας 4,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 203 PS και 600 Nm ροπής, η οποία μεταφέρεται μόνιμα σε όλους τους τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Ως ένα γνήσιο όχημα παντός εδάφους, το Warrior M50 προσφέρει μοναδικές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, οι οποίες είναι 70ο και 45ο αντίστοιχα, ενώ η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 40,9 εκατοστά.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr