
Το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ συγκέντρωσε όλες τις πληροφορίες και τα δικαιώματα για 160 επαγγέλματα και ειδικότητες σε μια εύχρηστη ηλεκτρονική πλατφόρμα, προσβάσιμη από κάθε ενδιαφερόμενο/η μέσω του διαδικτύου
Λίγο αργότερα, λίγα λεπτά δηλαδή προτού συνειδητοποιήσουν ποια είναι η αιτία πρόκλησης του καπνού, η F40 είχε τυλιχτεί κυριολεκτικά στις φλόγες.
Η Ferrari παρήγαγε μόνο 1.315 κομμάτια της F40 και δυστυχώς, τώρα υπάρχει μια λιγότερη εν ζωή στους δρόμους του πλανήτη. Ευτυχώς, ούτε ο οδηγός ούτε ο συνοδηγός τραυματίστηκαν από τη φωτιά που ξέσπασε στο ιταλικό supercar.
Η Ferrari παρουσίασε για πρώτη φορά την F40 το 1987 ως διάδοχο της ισχυρής 288 GTO. Φορούσε βενζινοκινητήρα 2,9 λίτρων V8 διπλά υπερτροφοδοτούμενο με ισχύ 471 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 577 Nm στις 4.000 σ.α.λ.
Συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και η ισχύς εννοείται πως κατέληγε αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Ενώ η F40 αντικαταστάθηκε αργότερα από την F50 και αργότερα αυτή από τις Enzo και στη συνέχεια την υβριδική LaFerrari, πολλοί εξακολουθούν να θεωρούν ότι η F40 αποτελεί τη μεγαλύτερη Ferrari που δημιουργήθηκε ποτέ.
Αν και είναι αδύνατο να πούμε τι ακριβώς πυροδότησε τη φωτιά στο κορμί της, το μόνο που ευχόμαστε ολόψυχα είναι ο ασφαλιστής του αυτοκινήτου να καταφέρει να καλύψει πλήρως το κόστος του βραβευμένου κεντρομήχανου σπορ αυτοκινήτου που άφησε εποχή και χάθηκε άδικα στις φλόγες.