Και αυτές τις γιορτές το River West είναι ο απόλυτος προορισμός για αγορές, διασκέδαση, και βόλτες για όλη την οικογένεια, ανεβάζοντας την festive διάθεση στα ύψη.
H Toyota GR Supra των 1.000 ίππων που γεννήθηκε για drift
H Toyota GR Supra των 1.000 ίππων που γεννήθηκε για drift
Την σύγχρονη Toyota GR Supra αλλά με τον θρυλικό κινητήρα 2JZ της κλασικής Supra επέλεξε ο βελτιωτικός οίκος HGK για να φτιάξει το απόλυτο αγωνιστικό αυτοκίνητο για drift που φιλοξενεί κάτω από το καπό 1.000 ίππους
UPD:
Η κλασική Toyota Supra έχει κερδίσει δίκαια μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των petrolheads τη στιγμή που ο 2JZ κινητήρας της παραμένει έως σήμερα μια από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για όσους βελτιωτές θέλουν να πετύχουν αποδόσεις που φθάνουν ακόμα και τετραψήφιες τιμές.
Η παρουσία στη νέα GR Supra ενός κινητήρα με την σφραγίδα της BMW όπως και ο συνδυασμός του αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο είναι κάτι που δεν ενθουσίασε του φανατικούς της ιαπωνικής φιλοσοφίας και έτσι μια από τις πιο δημοφιλείς μετατροπές που γίνονται το κουπέ μοντέλο της Toyota είναι η τοποθέτηση του 2JZ και φυσικά χειροκίνητο κιβωτίου.
Η εταιρία βελτιώσεων HGK παρουσίασε μια από τις πιο ακραίες εκφράσεις αυτής της μετατροπής με μια GR Supra αγωνιστικών προδιαγραφών για drift στην οποία ο εξακύλινδρος 2JZ έχει σκαρφαλώσει στους 1.000 ίππους.
Βέβαια αυτό δεν είναι το μόνο εντυπωσιακό στοιχείο του αυτοκινήτου που έχει δεχθεί την κατάλληλη φροντίδα για την ενίσχυση κάθε πτυχής των δυναμικών χαρακτηριστικών. Μεταξύ άλλων έχει επιτευχθεί σημαντική μείωση του βάρους χάρη και στην αντικατάσταση αρκετών εξωτερικών μεταλλικών τμημάτων του αμαξώματος με άλλα από ανθρανονήματα και συνθετικά υλικά. Αντίστοιχα αναβαθμισμένη είναι η ανάρτηση όπου εκτός από αγωνιστικού τύπου ρυθμιζόμενα αμορτισέρ έχουν αντικατασταθεί τα ψαλίδια με νέα που επιτρέπουν αφενός την πλήρη ρύθμιση της γεωμετρίας και αφετέρου έχουν αυξήσει τη μέγιστη γωνία στροφής των εμπρός τροχών, κάτι απαραίτητο για ένα αυτοκίνητο drift. Αυτό που φυσικά δεν έχει αλλάξει είναι η μεταφορά της δύναμης στους πίσω τροχούς, κάτι που στην θηριώδη Supra γίνεται μέσω σειριακού κιβωτίου με ενισχυμένο πολύδισκο συμπλέκτη.
Η παρουσία στη νέα GR Supra ενός κινητήρα με την σφραγίδα της BMW όπως και ο συνδυασμός του αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο είναι κάτι που δεν ενθουσίασε του φανατικούς της ιαπωνικής φιλοσοφίας και έτσι μια από τις πιο δημοφιλείς μετατροπές που γίνονται το κουπέ μοντέλο της Toyota είναι η τοποθέτηση του 2JZ και φυσικά χειροκίνητο κιβωτίου.
Η εταιρία βελτιώσεων HGK παρουσίασε μια από τις πιο ακραίες εκφράσεις αυτής της μετατροπής με μια GR Supra αγωνιστικών προδιαγραφών για drift στην οποία ο εξακύλινδρος 2JZ έχει σκαρφαλώσει στους 1.000 ίππους.
Βέβαια αυτό δεν είναι το μόνο εντυπωσιακό στοιχείο του αυτοκινήτου που έχει δεχθεί την κατάλληλη φροντίδα για την ενίσχυση κάθε πτυχής των δυναμικών χαρακτηριστικών. Μεταξύ άλλων έχει επιτευχθεί σημαντική μείωση του βάρους χάρη και στην αντικατάσταση αρκετών εξωτερικών μεταλλικών τμημάτων του αμαξώματος με άλλα από ανθρανονήματα και συνθετικά υλικά. Αντίστοιχα αναβαθμισμένη είναι η ανάρτηση όπου εκτός από αγωνιστικού τύπου ρυθμιζόμενα αμορτισέρ έχουν αντικατασταθεί τα ψαλίδια με νέα που επιτρέπουν αφενός την πλήρη ρύθμιση της γεωμετρίας και αφετέρου έχουν αυξήσει τη μέγιστη γωνία στροφής των εμπρός τροχών, κάτι απαραίτητο για ένα αυτοκίνητο drift. Αυτό που φυσικά δεν έχει αλλάξει είναι η μεταφορά της δύναμης στους πίσω τροχούς, κάτι που στην θηριώδη Supra γίνεται μέσω σειριακού κιβωτίου με ενισχυμένο πολύδισκο συμπλέκτη.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα