Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Μπεστ σέλερ οι κινητήρες Ingenium
Μπεστ σέλερ οι κινητήρες Ingenium
Η Jaguar Land Rover μπορεί να καυχιέται ότι οι Ingenium κινητήρες που κατασκευάζει ξεπέρασαν τις 1,5 εκατομμύρια μονάδες.
Τα μοτέρ Ingenium εξελίσσονται από την βρετανική φίρμα και κατασκευάζονται αποκλειστικά στην μονάδα συναρμολόγησης του Wolverhampton, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2015 και κόστισε πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ.
Αρχικά, ο πρώτος κινητήρας που βγήκε από την γραμμή παραγωγής ήταν ο δίλιτρος τετρακύλινδρος πετρελαίου, με κωδικό AJ200D, ενώ σύντομα ακολούθησε ο αντίστοιχος βενζινοκινητήρας. Από τότε, προστέθηκαν νέα σύνολα, όπως ο εξακύλινδρος σε σειρά βενζίνης, που αντικατέστησε τον απαρχαιωμένο V6 της Ford. Τα παραπάνω θερμικά σύνολα τοποθετούταν στις Jaguar ΧΕ και XF, στο Land Rover Discovery Sport και στο Range Rover Evoque. Φέτος, έρχεται να προστεθεί ένα νέο μοτέρ, το 3λιτρο πετρελαίου με ήπια υβριδική τεχνολογία, που θα τοποθετηθεί στα αναβαθμισμένα Range Rover και Range Rover Sport, ενώ η ίδια μονάδα συναρμολογεί και το ηλεκτρικό μοτέρ της Jaguar I-Pace.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το εργοστάσιο του Wolverhampton θα συνεχίσει να κατασκευάζει τους κινητήρες Ingenium, τα ηλεκτρικά σύνολα για συγκεκριμένα μοντέλα, ενώ παράλληλα τα στελέχη εξελίσσουν έναν πρωτότυπο κινητήρα με κυψέλες υδρογόνου. Σε ότι αφορά την επένδυση για την ηλεκτροκίνηση και την υβριδική τεχνολογία, η JLR έχει προχωρήσει στην κατασκευή ενός καινοτόμου και τεχνικά προηγμένου κέντρου συναρμολόγησης μπαταριών, στην περιοχή του Hams Hall, λίγα χιλιόμετρα μακριά από το Wolverhampton.
Αρχικά, ο πρώτος κινητήρας που βγήκε από την γραμμή παραγωγής ήταν ο δίλιτρος τετρακύλινδρος πετρελαίου, με κωδικό AJ200D, ενώ σύντομα ακολούθησε ο αντίστοιχος βενζινοκινητήρας. Από τότε, προστέθηκαν νέα σύνολα, όπως ο εξακύλινδρος σε σειρά βενζίνης, που αντικατέστησε τον απαρχαιωμένο V6 της Ford. Τα παραπάνω θερμικά σύνολα τοποθετούταν στις Jaguar ΧΕ και XF, στο Land Rover Discovery Sport και στο Range Rover Evoque. Φέτος, έρχεται να προστεθεί ένα νέο μοτέρ, το 3λιτρο πετρελαίου με ήπια υβριδική τεχνολογία, που θα τοποθετηθεί στα αναβαθμισμένα Range Rover και Range Rover Sport, ενώ η ίδια μονάδα συναρμολογεί και το ηλεκτρικό μοτέρ της Jaguar I-Pace.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το εργοστάσιο του Wolverhampton θα συνεχίσει να κατασκευάζει τους κινητήρες Ingenium, τα ηλεκτρικά σύνολα για συγκεκριμένα μοντέλα, ενώ παράλληλα τα στελέχη εξελίσσουν έναν πρωτότυπο κινητήρα με κυψέλες υδρογόνου. Σε ότι αφορά την επένδυση για την ηλεκτροκίνηση και την υβριδική τεχνολογία, η JLR έχει προχωρήσει στην κατασκευή ενός καινοτόμου και τεχνικά προηγμένου κέντρου συναρμολόγησης μπαταριών, στην περιοχή του Hams Hall, λίγα χιλιόμετρα μακριά από το Wolverhampton.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα