Η ΔΕΗ φροντίζει για την ευεξία όλων
158758700_l_normal_none

Η ΔΕΗ φροντίζει για την ευεξία όλων

Με έξυπνες υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά και με λύσεις και συμβουλές που μας γλυτώνουν χρόνο και χρήμα.

Sponsored Content


Στη ΔΕΗ δεσμεύονται να παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας για το σπίτι και την επιχείρηση προκειμένου να διασφαλίσουν ότι η επωνυμία της είναι συνώνυμη της ποιότητας στην παροχή προϊόντων ρεύματος και φυσικού αερίου καθώς και υπηρεσιών, όπως ενεργειακές λύσεις και συμβουλές, υιοθετώντας βέλτιστες πρακτικές.

Με το σκεπτικό αυτό, δημιουργήθηκαν νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών, για σταθερότητα και διαφάνεια στις χρεώσεις ενέργειας. Αυτά ήταν το myHome Enter, myHome Online και myHome Enter+. Το myHome Online είναι το πρώτο ολοκληρωμένο ψηφιακό προϊόν της αγοράς και ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους σύγχρονου καταναλωτή, ενώ το myHome Enter+ έχει ενσωματωμένη την υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας, καλύπτοντας την ανάγκη των καταναλωτών που επιζητούσαν προϊόν ρεύματος με ασφαλιστική κάλυψη (455χιλ. σταθερά προϊόντα το 2021).

Επίσης, δημιουργήθηκε νέο προϊόντικό χαρτοφυλάκιο φυσικού αερίου, με κυμαινόμενα και σταθερά προϊόντα για το σπίτι και την επιχείρηση, ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες των καταναλωτών. Παράλληλα, δημιουργήθηκε η νέα πρόσθετη υπηρεσία ΔΕΗ Green Pass που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται στο σπίτι, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές. Η υπηρεσία αυτή μπορεί να προστεθεί σε όποιο προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας ΔΕΗ διαθέτει ο καταναλωτής.

Κυρίως, όμως, η ΔΕΗ, αξιοποιώντας πλήρως την τεχνολογία, παρέχει μια σειρά από υπηρεσίες οι οποίες αναλύονται παρακάτω και οι οποίες βελτιώνουν τη διάθεση μας όταν ερχόμαστε σε επαφή μαζί της. Ενδεικτικά:

Ε-contract
Με αυτή την ψηφιακή υπηρεσία της ΔΕΗ ο καταναλωτής μπορεί να συνάψει συμβόλαιο χωρίς να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή να επισκεφθεί τα καταστήματα της Εταιρείας.

E-bill
Η ΔΕΗ ανανέωσε το e-bill, την ψηφιακή υπηρεσία για τους πελάτες της, μέσω της οποίας δίνεται η δυνατότητα σε κάποιον να δει τον λογαριασμό του, να τον πληρώσει και να επιλέξει νέο προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας ή πρόσθετη υπηρεσία (1,25εκατ. χρήστες για το 2021). Ακόμα μέσω του e-bill μπορεί να επιλέξει να παίρνει τον λογαριασμό του αποκλειστικά ηλεκτρονικά και όχι έγχαρτα (267χιλ.). Με αυτό τον τρόπο μειώνεται το αποτύπωμα CΟ2.

Ηλεκτρονικό ραντεβού
Το ηλεκτρονικό ραντεβού δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της ΔΕΗ να μην περιμένουν για να εξυπηρετηθούν στα καταστήματα. Είναι ήδη διαθέσιμο για 75 σημεία. Το 2022 η ΔΕΗ σχεδιάζει να έχει εξειδικευμένο προσωπικό που θα παρέχει συμβουλευτική για την εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους με δυνατότητα ραντεβού.

Chatbot
Μέσα στην ιστοσελίδα της η ΔΕΗ παρέχει την ψηφιακή βοηθό η οποία μπορεί να απαντήσει απευθείας σε συχνά ερωτήματα των επισκεπτών.

Διευρυμένο ωράριο
Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης της εξυπηρέτησης των πελατών της, η ΔΕΗ διευρύνει το ωράριο λειτουργίας (7.30 π.μ. - 20.00 μ.μ.) σε όλο και περισσότερα καταστήματα.

myΔΕΗ
Οι πελάτες της ΔΕΗ, κατεβάζοντας την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους (στο app store ή στο google store) ή μπαίνοντας στο https://mydei.dei.gr και, αφού εγγραφούν, αποκτούν πρόσβαση στον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ

Υπεύθυνο Marketing και Ενηµέρωση πελατών
Η ιστοσελίδα της ∆ΕΗ (www.dei.gr) παρέχει πληροφορίες στα ελληνικά και αγγλικά. Οι πελάτες της έχουν τη δυνατότητα να ενηµερώνονται για νέα προγράµµατα που τους αφορούν, για κάθε εμπορικό τους θέμα, για εταιρικά νέα, καθώς και να βρουν τις απαντήσεις στα συχνότερα ερωτήματα πελατών. Επίσης, υπάρχουν φόρµες επικοινωνίας ανάλογα µε το θέμα ενδιαφέροντος (λογαριασμοί, γενικά θέματα, αλλαγές στοιχείων, αιτήσεις ένταξης στο πρόγραµµα προπληρωμένος λογαριασμός κ.ά.) µέσω των οποίων μπορούν να εξυπηρετηθούν. ∆ίνεται επίσης η δυνατότητα στους καταναλωτές να επικοινωνήσουν µε την Εταιρεία και µέσω ηλεκτρονικού ταχυδροµείου (email) στο info@dei.gr στα Ελληνικά και Αγγλικά. Η υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών είναι προσβάσιμη µέσω τηλεφώνου, εφαρμογών κινητής, e-mail ή social media καθώς και µέσω του δικτύου λιανικής. Η ΔΕΗ ακολουθεί τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚ∆-Ε), σύμφωνα µε τις κατευθυντήριες γραµµές του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) όσον αφορά τη διαφήμιση, το διαφημιστικό υλικό κατά την δηµοσιοποίησή του, προκειμένου να διασφαλίζεται η συµµόρφωσή του µε την ισχύουσα νοµοθεσία, η καταλληλότητα, η αµεροληψία, και η γνησιότητά του, καθώς και η επίδειξη του δέοντος σεβασµού προς τη διαφορετικότητα. Επιπλέον, όλοι οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή σχετικά µε τα δικαιώματα τους και τους Όρους Χρήσης όλων των προϊόντων και υπηρεσιών στην ιστοσελίδα της Εταιρείας. Η ενότητα κάθε προϊόντος και υπηρεσίας περιέχει τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα