ο μετρ του θεάτρου

ο μετρ του θεάτρου

Τον εχουμε λατρέψει ως σκηνοθέτη για τις υπέροχες «Οκτώ γυναίκες» του. Τον έχουμε αγαπήσει για τη μοναδική  παράστασή του «Σιρανό».

Τον εχουμε λατρέψει ως σκηνοθέτη για τις υπέροχες «Οκτώ γυναίκες» του. Τον έχουμε αγαπήσει για τη μοναδική  παράστασή του «Σιρανό». Τον θαυμάσαμε το καλοκαίρι ως ηθοποιό στον «Ηρακλή Μαινόμενο». Πάντα υπάρχει κάποιος λόγος για να αναφέρεις τον μεγάλο δάσκαλο-μετρ του θεάτρου Νίκο Καραθάνο, ο οποίος φέτος επιστρέφει μέσα από μια απολαυστική ερμηνεία στου «Κουτρούλη τον γάμο», μια σάτιρα ηθών για τη γέννηση του ελληνικού κράτους.

Οι αναλογίες είναι παραπάνω από εμφανείς και τις συζητήσαμε από κοντά με τον ηθοποιό ο οποίος βρίσκει συγκλονιστικές παραπομπές στο κείμενο του Ραγκαβή και στην Ελλάδα τού σήμερα: «Προσωπικά νιώθω ευτυχισμένος που είμαι προδομένος», απαντά αποστομωτικά. «Είναι τόσο ισχυρές και αδυσώπητες αλήθειες που προβάλλει η κρίση που αναγκαστικά θα καταφύγουμε σε μορφές λόγου διαφορετικές από αυτές που ξέραμε ως τώρα.

Τα κόμματα, η δουλειά μας, οι λέξεις έχουν λήξει - τουλάχιστον με τη μορφή που τις ξέραμε ως τώρα». Καίριος και καταλυτικός όπως πάντα ο ηθοποιός δεν εγκαταλείπει ποτέ τον μελίρρυτο λόγο του αλλά και την αξεπέραστη ερμηνευτική του ταυτότητα επί σκηνής. Οποια κι αν είναι η πολιτική κατάσταση, το καλό είναι ότι το θέατρο εξακολουθεί να διαθέτει τη δική του παραμυθία, την οποία ο Καραθάνος προσφέρει σε ισχυρές, πανίσχυρες δόσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης