Μαρία Ηλιάκη-Στέλιος Μανουσάκης: Η ρομαντική φωτογραφία από τα Χανιά, ανήμερα της επετείου τους
Δείτε την ανάρτηση της παρουσιάστριας και του γυναικολόγου από την Κρήτη, τον τόπο καταγωγής τους
Με μία φωτογραφία γεμάτη αγάπη ευχήθηκε η Μαρία Ηλιάκη «χρόνια πολλά», στην αγκαλιά του σύζυγού της, Στέλιου Μανουσάκη.
Οι δυο τους πέρασαν το πρώτο Πάσχα ως γονείς και μάλιστα στην Κρήτη. Πιο συγκεκριμένα, η παρουσιάστρια και ο γυναικολόγος, ο οποίος τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται στην Ελβετία, επέλεξαν τα Χανιά, για να περάσουν τις ημέρες των πασχαλινών διακοπών.
Το νησί άλλωστε, είναι και η γενέτειρα των δυο και έχει συναισθηματική αξία.
Η παρουσιάστρια κρατά την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και οι κοινές εμφανίσεις με τον Στέλιο Μανουσάκη είναι ελάχιστες. Ωστόσο, οι δυο τους έστειλαν τις ευχές τους μέσω Instagram, αναρτώντας κοινές φωτογραφίες τους.
Ο Στέλιος Μανουσάκης ευχήθηκε «καλό Πάσχα» στους διαδικτυακούς του φίλους και η Μαρία Ηλιάκη δεν θα μπορούσε παρά να κάνει αναδημοσίευση αυτής της φωτογραφίας. Το μεσημέρι της Τρίτης επίσης, η Μαρία Ηλιάκη μοιράστηκε στον προσωπικό της λογαριασμό μία φωτογραφία μαζί του, με αφορμή τη συμπλήρωση τεσσάρων χρόνων σχέσης τους.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.