Την έκανε... ταράτσα η Ντορέττα Παπαδημητρίου! Η ηθοποιός σκέφτηκε να εκμεταλλευτεί τον καλό καιρό, αλλά και το γεγονός ότι λόγω καραντίνας είναι χαλαρή από επαγγελματικές υποχρεώσεις. Ετσι άνοιξε την ντουλάπα της, φόρεσε το μπικίνι της και ανέβηκε στην ταράτσα για να κάνει ηλιοθεράπεια. Η επίμαχη φωτογραφία δείχνει ότι η Ντορέττα στη διάρκεια της καραντίνας δεν υπέπεσε στο αμάρτημα να τρώει... δίχως αύριο. Οπως έγραψε στη λεζάντα: «Την κάναμε ταράτσα. Κι ας έχει λίγη συννεφιά. Θα βγει ο ήλιος, πού θα πάει..»
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους