Αλλάζει το «σκηνικό» στα πρωινά ψυχαγωγικά προγράμματα
Καλά ξεκίνησε και αυτή η εβδομάδα για τον Γιώργο Λιάγκα και το «Πρωινό». Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της AGB το «Πρωινό» στον ΑΝΤ1 ήρθε πρώτο με διαφορά περίπου 9 μονάδων στο εμπορικό κοινό, αφού τερμάτισε με 34,2%. Ο Μάρκος Σεφερλής άγγιξε το 24,4% στο εμπορικό κοινό. Στο σύνολο ο Γιώργος Λιάγκας έκανε 34,3% και ο Μάρκος Σεφερλής έφτασε το 26,7%.
Όπως αποδεικνύεται σύμφωνα πάντα με τις επίσημες μετρήσεις στους πίνακες της Nielsen την πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα έχει καταλάβει το «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα, ο χρόνος θα δείξει ποιος θα σηκώσει την «κούπα» στο τέλος της σεζόν.
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.