Ποια είναι η νέα marketing manager της Celestino;

Ποια είναι η νέα marketing manager της Celestino;

Το όμορφο μοντέλο μιλά ανοιχτά για το βελούδινο διαζύγιό του από τον Αλέξανδρο Λούβαρη, αποκαλύπτει τα νέα επαγγελματικά του βήματα και επιμένει ότι ζει ένα όνειρο

Ποια είναι η νέα marketing manager της Celestino;
Τα παραμύθια μοιάζουν πολλές φορές βγαλμένα από τη ζωή, αλλά όχι με το απαραίτητο happy end: Ο γάμος δίπλα στα σμαραγδένια νερά του Μπαλί, οι φωτογραφίες με τα χαμόγελα, οι όρκοι αιώνιας αγάπης. Ολα αυτά που έζησε, δηλαδή, το γνωστό μοντέλο Χρυσάνθη Ντάφλα όταν παντρεύτηκε τον επιχειρηματία Αλέξανδρο Λούβαρη, αλλά δεν έμελλε να διαρκέσουν για πάντα. Σήμερα, μόλις πέντε μήνες μετά το διαζύγιό της, η Χρυσάνθη Ντάφλα δεν επιτρέπει στις αναμνήσεις να χαλάσουν τα νέα της επαγγελματικά σχέδια που ακούνε στο όνομα Celestino, την εταιρεία ρούχων όπου εργάζεται ως διευθύντρια. Η ίδια δηλώνει έτοιμη για μια νέα αρχή.

Πώς αποφάσισες να αναλάβεις τη διεύθυνση Marketing στην εταιρεία ρούχων Celestino;
Κλείσιμο
Ηταν καλή συγκυρία, αφού η πρόταση ήρθε την περίοδο που ήμουν στο Λονδίνο για το μεταπτυχιακό μου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, ενώ δεν είχα σταματήσει να δουλεύω και ως μοντέλο. Κάποια στιγμή έτυχε να ταξιδέψω στην Ελλάδα για διακοπές και εκεί μου έγινε η πρόταση από τον ιδιοκτήτη της εταιρείας Celestino. Ηταν μεγάλη η πρόκληση γιατί οι σπουδές καλύπτουν ένα θεωρητικό κομμάτι μόνο - είναι αλλιώς να βλέπεις τα πράγματα στην πράξη. Ετσι, αποδέχτηκα την πρόταση. Επιπλέον, είναι μια δουλειά που μου ταιριάζει αφού έχει σχέση με τη μόδα την οποία υπηρετώ τόσα χρόνια. Η εταιρεία απαρτίζεται από νεαρό κόσμο με όρεξη και  όραμα, κάτι που με αντιπροσωπεύει απόλυτα.  Χαρακτηρίζεται από ανθρώπους με ήθος και δίνει αφορμές για νέες, καινοτόμες προτάσεις.



Τι ξεχωριστό έχουν τα ρούχα της εταιρείας Celestino;
Είναι τα ρούχα που φοράω στην καθημερινότητά μου. Είναι θηλυκά, έχουν καλή ποιότητα, εξαιρετικό design, ενώ η συλλογή ανανεώνεται κάθε βδομάδα και διαθέτει κομμάτια που μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες. Και μάλιστα σε οικονομικές τιμές ώστε να απευθύνονται σε όλες τις γυναίκες.  

Ποιοι είναι οι στόχοι σου για την εταιρεία;
Το κομμάτι μου είναι η επικοινωνία. Στόχος μου είναι να μάθει ο κόσμος ότι πρόκειται για ρούχα οικονομικά και με εξαιρετική ποιότητα. Η ιστοσελίδα μας (celestinο.gr) είναι η δεύτερη σε πωλήσεις στην Ελλάδα, ενώ η εταιρεία ανοίγει τώρα κατάστημα στην Κύπρο και σύντομα θα επεκταθούμε και στην ευρωπαϊκή αγορά.   



Πώς καταφέρνει μια εταιρεία σε εποχή οικονομικής κρίσης να ανοίγει καταστήματα σε όλη την Ελλάδα;
Εχουμε ήδη 30 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και σκοπεύουμε να ανοίξουμε και άλλα. Νομίζω ότι το μυστικό είναι οι σωστές τιμές. Αυξάνοντας τις πωλήσεις και μειώνοντας τα περιθώρια κέρδους κερδίζεις την εμπιστοσύνη των πελατών. Επιβάλλεται επίσης να φροντίζεις να ανανεώνεις συνεχώς τις συλλογές σου. Επομένως, τα συστατικά της επιτυχίας της εταιρείας είναι το καλό προϊόν, οι οικονομικές τιμές και το γεγονός ότι αγαπάει και σέβεται τη γυναίκα. Εν ολίγοις, δίνει ό,τι υπόσχεται.



Πολλοί είναι αυτοί που θα αναρωτηθούν τι δουλειά έχει ένα μοντέλο στη διεύθυνση Marketing εταιρείας ρούχων.
Εχω σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και ήδη ακολουθώ μεταπτυχιακές σπουδές στον ίδιο τομέα. Επίσης, γνωρίζω καλά τον χώρο της μόδας, αφού μεγάλωσα μέσα σε αυτόν και τον αγαπώ. Το γεγονός δε ότι εκπροσωπώ μια εταιρεία με ρούχα που με εκφράζουν και μου αρέσουν κάνει τη δουλειά να μοιάζει ιδανική. Αλλωστε δεν πιστεύω ότι ένας άνθρωπος που ασχολήθηκε με το μόντελινγκ δεν μπορεί αργότερα να κάνει κάτι άλλο. Σε κάθε περίπτωση, το θέμα είναι πώς προωθείς ένα ρούχο - είτε ως μοντέλο είτε ως διευθύντρια Marketing.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο www.newmoney.gr.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης