Λάρισα-Θεσσαλονίκη: Διόδια 8,70 ευρώ για 150 χλμ σε «εθνική οδό» χωρίς φωτισμό!

Λάρισα-Θεσσαλονίκη: Διόδια 8,70 ευρώ για 150 χλμ σε «εθνική οδό» χωρίς φωτισμό!

Στο σκοτάδι οδηγούν οι αυτοκινητιστές σε μεγάλο τμήμα του δρόμου, όπου οι σταθμοί διοδίων λειτουργούν ανά σχεδόν 30 χιλιόμετρα

Λάρισα-Θεσσαλονίκη: Διόδια 8,70 ευρώ για 150 χλμ σε «εθνική οδό» χωρίς φωτισμό!
Μπορεί οι οδηγοί να πληρώνουν το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 8,70 ευρώ για την διαδρομή από τον κόμβο της Νίκαιας στη Λάρισα έως την Θεσσαλονίκη (περίπου 150 χιλιόομετρα), όμως αυτό δεν τους εξασφαλίζει ούτε καν πως θα οδηγούν σε δρόμο - «εθνική οδό» - με επαρκή φωτισμό.

Όπως καταγγέλλουν οδηγοί στο protothema.gr, μεγάλο πρόβλημα υπάρχει στο ύψος των Τεμπών, σε ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου. Στο μισό πέρασμαμέχρι και την Αγία Παρασκευή (το εκκλησάκι) δεν υπήρχε φωτισμός, ενώ ελλιπής είναι και στη συνέχεια στον Πλαταμώνα σε πολλά σημεία.

Κλείσιμο
Πρόκειται για τον βασικό οδικό άξονα της χώρας, ένα τμήμα του εθνικού δρόμου όπου οι οδηγοί καλούνται να πληρώσουν σε πέντε σταθμούς διοδίων! 

Ειδικά στα Τέμπη, πρόκειται για μια διαδρομή χωρίς διάζωμα και με μονή λωρίδα κυκλοφορίας για την κάθε κατεύθυνση, μέσα σε ένα περιβάλλον ανήφορων και κατήφορων, με έντονες στροφές, ενώ παράλληλα κινούνται και πολλά φορτηγά.

Συνολικά, η απλή μετάβαση από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη κοστίζει 30,45 ευρώ ή 60,90 ευρώ μετ'επιστροφής. Από Λάρισα για Θεσσαλονίκη το κόστος μιας μετάβασης στοιχίζει 8,70 ευρώ για 148χλμ (Διόδια Μακρυχωρίου-Διόδια Μαλγάρων)! 

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις συνθήκες υπό τις οποίες κινούνται τα αυτοκίνητα στην εθνική οδό Αθήνας-Θεσσαλονίκης τη νύχτα:


Οι αποδείξεις των διοδίων που πληρώνει ένας οδηγός από τον κόμβο της Νίκαιας έως την Θεσσαλονίκη:


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης