Σε «Γρηγόρης Λαμπράκης» μετονομάζεται η στάση του Μετρό «Ηλιούπολη»

Σε «Γρηγόρης Λαμπράκης» μετονομάζεται η στάση του Μετρό «Ηλιούπολη»

Το ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών - Σε τι φάση βρίσκονται οι επεκτάσεις του Μετρό και του Τραμ

Σε «Γρηγόρης Λαμπράκης» μετονομάζεται η στάση του Μετρό «Ηλιούπολη»

Τη μετονομασία της στάσης του Μετρό «Ηλιούπολη» σε «Γρηγόρη Λαμπράκη» προς τιμή του αγωνιστή της δημοκρατίας και της ειρήνης ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της επιτροπής ΔΕΚΟ της Βουλής που ενέκρινε την τοποθέτηση του Γρηγόρη Δημητριάδη στη θέση του προέδρου του Δ.Σ. του ΟΑΣΑ.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης αναφέρθηκε και στα έργα για την επέκταση του Μετρό και του Τραμ εκφράζοντας αρχικά την ικανοποίησή του για την ομαλή διεξαγωγή των εργασιών στη διαδρομή του Μετρό από την Αγία Μαρίνα ως τον Πειραιά, όπως επίσης και το τμήμα Αιγάλεω- Χαϊδάρι- Πειραιάς.
Κλείσιμο
 
Όπως είπε, ξεκινά άμεσα η δημοπράτηση του έργου που θα συνδέει το νοσοκομείο του Ευαγγελισμού με το Άλσος Βεΐκου, αξίας 1 δισ. ευρώ, το οποίο θα εξυπηρετήσει περιοχές όπως το Γαλάτσι και η Λαμπρινή. «Πολύ γρήγορα», κατά τον κ. Χρυσοχοΐδη, αναμένεται να ξεκινήσει και η μελέτη της επέκτασης του Μετρό προς τη Γλυφάδα, με προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ- ένα έργο «πολύ εύκολο κατασκευαστικά».
 
Όσον αφορά, δε, τη μελέτη της επέκτασης του Μετρό από το Περιστέρι προς το Ίλιον, η δημοπράτηση της οποίας θα είναι έτοιμη σε περίπου έξι μήνες, ο υπουργός Μεταφορών είπε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη.
 
Όσον αφορά, εξάλλου, το Τραμ, «το έργο που ενώνει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, είναι ωριμότατο και προχωρά πολύ γρήγορα. Η μελέτη του τμήματος "Δημοτικό Θέατρο-Καλλίπολη", θα χρηματοδοτηθεί άμεσα, γρήγορα, για να δούμε πότε θα το εντάξουμε ως έργο», ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών.

Για την τοποθέτηση, τέλος, του κ. Δημητριάδη ως επικεφαλής του ΟΑΣΑ και την αναστελέχωση του Δ.Σ. του Οργανισμού, ο κ. Χρυσοχοΐδης διευκρίνισε πως κρίθηκε αναγκαία, καθώς συν τοις άλλοις, το προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο δεν αξιοποίησε πόρους 35 εκατ. ευρώ ετησίως, που προβλέπονταν από τα άλλα υπουργεία (και κυρίως το υπουργείο Εργασίας) για τον ΟΑΣΑ.
 
Ο κ. Δημητριάδης από πλευράς του, επιφυλάχθηκε να ενημερωθεί πληρέστερα για τις ανάγκες του Οργανισμού, άμα τη αναλήψει των καθηκόντων του - ενώ μεταξύ άλλων, έθεσε ως στόχο «να μεταφέρουμε το πνεύμα που διέπει τη λειτουργία του Μετρό και στα άλλα μέσα μεταφοράς».
 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης