Φρένο σε εξετάσεις αίματος, γλυκόζης και καμπύλης σακχάρου βάζει το Υπουργείο Υγείας – Ποιους ασθενείς αφορά

Η εφαρμογή του διαγνωστικού πρωτοκόλλου θα φέρει «κόφτες» σε άσκοπες εξετάσεις και κατά συνέπεια σε υπέρογκες δαπάνες

Στην εφαρμογή διαγνωστικού πρωτοκόλλου για εξετάσεις που αφορούν στον διαβήτη προχωρά το Υπουργείο Υγείας, με σκοπό να ελέγξει άσκοπες εργαστηριακές εξετάσεις και κατ’ επέκταση την υπέρβαση της δαπάνης που αυτές προκαλούν. Εδώ και λίγους μήνες έχει αναρτηθεί και το θεραπευτικό πρωτόκολλο για τον διαβήτη που έχει ως σκοπό να δίνεται η κατάλληλη θεραπεία ανάλογα με τη διάγνωση.

Σύμφωνα με Υπουργική Απόφαση την οποία υπέγραψαν ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, εφαρμόζεται στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης διαγνωστικό πρωτόκολλο για τη διάγνωση και παρακολούθηση του σακχαρώδους διαβήτη τύπου 2 και των άλλων μορφών διαβήτη (δευτεροπαθής, μονογονιδιακός, κ.λ.π). Εξαιρούνται ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 1, ο νεογνικός σακχαρώδης διαβήτης, ο σακχαρώδης διαβήτης κύησης και η ινσουλινοπενία μετά από ιατρικές πράξεις.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr