Σε τρεις επιστήμονες το Νόμπελ Χημείας
03.10.2018
13:19
Η σουηδική Ακαδημία αποφάσισε να τιμήσει ακόμα μία γυναίκα μετά την Ντόνα Στρίκλαντ που κέρδισε χθες το Νόμπελ Φυσικής
Με το Νόμπελ Χημείας 2018 τιμήθηκαν οι Αμερικανοί Frances H. Arnold και George P. Smith και ο Βρετανός Sir Gregory P. Winter.
Η σουηδική Ακαδημία αποφάσισε να τιμήσει ακόμα μία γυναίκα μετά την Ντόνα Στρίκλαντ που κέρδισε χθες το Νόμπελ Φυσικής.
Η σουηδική Ακαδημία αποφάσισε να τιμήσει ακόμα μία γυναίκα μετά την Ντόνα Στρίκλαντ που κέρδισε χθες το Νόμπελ Φυσικής.
Watch the moment the 2018 Nobel Prize in Chemistry is announced.
— The Nobel Prize (@NobelPrize) 3 Οκτωβρίου 2018
Presented by Göran K. Hansson, Secretary General of The Royal Swedish Academy of Sciences. pic.twitter.com/j0hkL3rkpp
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr