Σε τρεις επιστήμονες το Νόμπελ Χημείας

Η σουηδική Ακαδημία αποφάσισε να τιμήσει ακόμα μία γυναίκα μετά την Ντόνα Στρίκλαντ που κέρδισε χθες το Νόμπελ Φυσικής

Με το Νόμπελ Χημείας 2018 τιμήθηκαν οι Αμερικανοί Frances H. Arnold και George P. Smith και ο Βρετανός Sir Gregory P. Winter.



Η σουηδική Ακαδημία αποφάσισε να τιμήσει ακόμα μία γυναίκα μετά την Ντόνα Στρίκλαντ που κέρδισε χθες το Νόμπελ Φυσικής.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr