Σλοβάκος πρωθυπουργός: Θα χρησιμοποιήσουμε κάθε νομικό μέσο κατά της ποσόστωσης
16.09.2015
17:33
Ο Φίτσο είπε ενώπιον του κοινοβουλίου ότι η Σλοβακία δεν θα αποδεχθεί οποιαδήποτε απόφαση ληφθεί με ειδική πλειοψηφία
Η κυβέρνηση της Σλοβακίας θα χρησιμοποιήσει όλα τα νομικά μέσα τα οποία έχει στη διάθεσή της για να αντισταθεί στην υλοποίηση οιασδήποτε απόφασης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την επιβολή υποχρεωτικών ποσοστώσεων όσον αφορά την κατανομή των αιτούντων άσυλο στα κράτη μέλη της, διεμήνυσε σήμερα ο Σλοβάκος πρωθυπουργός Ρόμπερτ Φίτσο.
Ο Φίτσο είπε ενώπιον του κοινοβουλίου ότι η Σλοβακία δεν θα αποδεχθεί οποιαδήποτε απόφαση ληφθεί με ειδική πλειοψηφία και τόνισε: «Ουδείς θα μας υπαγορεύσει τι να κάνουμε».
Χθες Τρίτη ο Ρόμπερτ Φίτσο είχε τονίσει ότι η Μπρατισλάβα δεν θα δεχθεί ποτέ την επιβολή υποχρεωτικών ποσοστώσεων, σκληραίνοντας ακόμη περισσότερο τη στάση της σλοβακικής κυβέρνησης, η οποία τη φέρνει σε σύγκρουση με άλλα κράτη μέλη της ΕΕ.
Ο Φίτσο είπε ενώπιον του κοινοβουλίου ότι η Σλοβακία δεν θα αποδεχθεί οποιαδήποτε απόφαση ληφθεί με ειδική πλειοψηφία και τόνισε: «Ουδείς θα μας υπαγορεύσει τι να κάνουμε».
Χθες Τρίτη ο Ρόμπερτ Φίτσο είχε τονίσει ότι η Μπρατισλάβα δεν θα δεχθεί ποτέ την επιβολή υποχρεωτικών ποσοστώσεων, σκληραίνοντας ακόμη περισσότερο τη στάση της σλοβακικής κυβέρνησης, η οποία τη φέρνει σε σύγκρουση με άλλα κράτη μέλη της ΕΕ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr