Η επιβολή διοδίων στο Ορμούζ θα μπορούσε να «εξαπλωθεί» και σε άλλα θαλάσσια περάσματα, λέει ο Ρούμπιο

Ο Αμερικανός ΥΠΕΞ συναντήθηκε με τους ομολόγους του από το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου (CCG) στο Μπαχρέιν

Ο υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο επανέλαβε σήμερα την αντίθεση της Ουάσινγκτον στην επιβολή τελών διέλευσης στο Στενό του Ορμούζ, δηλώνοντας ότι αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει «απόλυτο χάος».

«Εάν δεχθούμε ότι μπορούμε να επιβάλλουμε χρέωση για τη χρήση μιας διεθνούς θαλάσσιας οδού διότι βρίσκεται κοντά στο έδαφός μας, αυτό θα εξαπλωνόταν στον κόσμο σαν επιδημία», δήλωσε ο Μάρκο Ρούμπιο, σε συνάντηση με τους ομολόγους του από το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου (CCG) στη Μανάμα (Μπαχρέιν).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr