Ο ξένος τουρίστας στην Ελλάδα είναι μορφωμένος και προτιμά τα 4άστερα
Αναλυτικά το προφίλ του ειερόμενου τουρισμού σύμφωνα με την τελευταία μελέτη του Iνστιτούτου του ΣΕΤΕ
Τα συμπεράσματα προέρχονται από την τελευταία μελέτη του Iνστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων για το προφίλ του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα, από την Ευρώπη και από άλλες διεθνείς αγορές, και βασίζονται σε στοιχεία της IPK International, εταιρείας με εξειδίκευση στην έρευνα της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των τουριστών, για την περίοδο 2015- 2016. Η ΙΡΚ International είναι ο μοναδικός οργανισμός παγκοσμίως που ειδικεύεται στην εκπόνηση τέτοιων ερευνών με ενιαίο ερωτηματολόγιο σε 60 χώρες σε όλον τον κόσμο, καλύπτοντας –πρακτικά- το σύνολο των χωρών από τις οποίες προέρχεται ο διεθνής τουρισμός. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στις 60 χώρες δεν περιλαμβάνονται η Κύπρος, η Αλβανία και η Π.Γ.Δ.Μ που αποτελούν σημαντικές αγορές για την Ελλάδα.
Με βάση λοιπόν τη μελέτη του Sete Institute:
-Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ανήλθαν σε 19,7 εκ., ενώ το 2016 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 6,5% σε σχεδόν 21 εκατ.. Από αυτούς, οι Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2015 ανήλθαν σε 17,6 εκ. ενώ το 2016 αυξήθηκαν κατά 8% σε σχεδόν 19 εκατομμύρια.
-Η πλειοψηφία των τουριστών ήταν γυναίκες (54,2% το 2015 και 51,6% το 2016) που επισκέφθηκαν την Ελλάδα με τον/την σύντροφό τους για διακοπές και κυρίος για το «προϊόν» Ήλιος & Θάλασσα (63,8% το 2015 και 70,4% το 2016).
-Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (56,9% το 2015 και 57,8% το 2016) και μορφωτικό επίπεδο (62,3% το 2015 και 62,1% το 2016) ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 35-64 ετών (61,0% το 2015 και 63,7% το 2016). Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσαν σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (68,1% το 2015 και 67,0% το 2016) με επικρατούσα κατηγορία τα 4* (29,1% το 2015 και 29,8% το 2016).
-Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (90,9% το 2015 και 92,6% το 2016) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να είναι το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες καταλύματος (37,3% το 2015 και 47,8% το 2016) και προορισμού (33,4% το 2015 και 42,1% το 2016) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (67,0% το 2015 και 96,3% το 2016). Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (2,0% το 2015 και 3,0% το 2016).
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr