Ποια είναι τα καλύτερα πολυτελή brand ξενοδοχείων το 2016;

Tα κορυφαία πολυτελή ξενοδοχεία και brand για το 2016, βάσει της ικανοποίησης πελάτη, αναδεικνύει η έκθεση Top Luxury Hotel & Brand Report του παρόχου Guest Intelligence, ReviewPro.

Η έρευνα βασίστηκε στην ανάλυση δεδομένων από 2,7 εκατ. διαδικτυακές κριτικές που δημοσιεύθηκαν μέσα στο 2015 και αξιολόγησε περί τα 2.700 ξενοδοχεία από 160 πολυτελή ξενοδοχειακά brand από όλο τον κόσμο.

Από τα στοιχεία προέκυψε ο Παγκόσμιος Δείκτης Αξιολόγησης, ο οποίος συνυπολογίζει τις κριτικές πελατών από 175 διαφορετικά online τουριστικά πρακτορεία και ιστοσελίδες κριτικών σε 45 γλώσσες. Εκτός από τον δείκτη, η έκθεση αξιολόγησε τις επιδόσεις brand και ξενοδοχείων σε βασικά ζητήματα όπως οι υπηρεσίες, το value, η καθαριότητα, τα δωμάτια και η τοποθεσία.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, η ικανοποίηση πελάτη στα 25 κορυφαία μικρά πολυτελή ξενοδοχειακά brand βελτιώθηκε κατά 1,5% σε ετήσια βάση, σκαρφαλώνοντας από το 92,2% στο 93,7%. Ο δείκτης στα 25 καλύτερα μεγάλα πολυτελή brand παρέμεινε αμετάβλητος, στο 90,1%.

Βάσει της συνολικής ικανοποίησης επισκέπτη, τα Four Seasons Hotels and Resorts με δείκτη στο 93,2%, είναι το κορυφαίο μεγάλο πολυτελές brand, ενώ τα Library Hotel Collection (μπουτίκ ξενοδοχεία στο Μανχάταν), με δείκτη 96,1%, είναι το καλύτερο στην κατηγορία μικρών πολυτελών brand.

Το Belmond Palacio Nazarenas στο Περού και το Spicers Peak Lodge στην Αυστραλία είχαν τις καλύτερες επιδόσεις στα μεμονωμένα πολυτελή ξενοδοχεία, με δείκτη στο 98,1%.



Όσον αφορά τη βιομηχανία πολυτελούς φιλοξενίας, η Κίνα βρίσκεται στην κορυφή του κόσμου, με 23 στα 100 καλύτερα πολυτελή ξενοδοχεία φέτος, έναντι μόλις 14 που είχε στην ίδια κατάταξη πέρυσι. Tα πολυτελή ξενοδοχεία στην Κίνα έλαβαν 703.041 αναφορές, αριθμός που αντιπροσωπεύει μια εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 46% έναντι του προηγούμενου έτους, ενώ τα αμερικανικά ξενοδοχεία είχαν μείωση 13%.

To TripAdvisor είναι η μεγαλύτερη πηγή διαδικτυακών κριτικών για τα πολυτελή ξενοδοχεία, δημιουργώντας περισσότερο από το ένα τέταρτο (26%) του συνόλου των κριτικών.

Η Booking.com βρίσκεται κοντά με 25% και το Ctrip ξεπέρασε το Facebook αποτελώντας την τρίτη μεγαλύτερη πηγή κριτικών στο διαδίκτυο.

Συνολικά, η ικανοποίηση πελάτη αυξήθηκε σε ετήσια βάση, με το 83% των κριτικών να είναι θετικές σε σχέση με μόλις 80% πέρυσι.









Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr