Πώς οι κριτικές των πελατών επηρεάζουν τα έσοδα ενός ξενοδοχείου

1 στους 2 υποψήφιους πελάτες δεν θα προχωρήσει σε κράτηση αν δεν υπάρχουν καθόλου σχόλια προηγούμενων πελατών.

Σημαντικά οφέλη μπορούν να έχουν τα ξενοδοχεία από τις θετικές αξιολογήσεις των επισκεπτών τους. Την ίδια στιγμή, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά με τα αρνητικά σχόλια και να αντιμετωπίζουν άμεσα την κριτική αξιολόγηση από τους πελάτες. Η ολοκληρωμένη διαχείριση των αξιολογήσεων, καθώς και γενικότερα της ψηφιακής παρουσίας, είναι ένα κρίσιμο θέμα για τα ξενοδοχεία και γενικότερα για τη βιομηχανία του τουρισμού.

Το θέμα των αξιολογήσεων στα ξενοδοχεία αποτελεί το βασικό αντικείμενο της έκθεσης της Globe One Digital ενός από τα κορυφαία digital agencies στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατίθενται, το 79% των πελατών δίνει στα σχόλια και στις αξιολογήσεις την ίδια σημασία με τις προτάσεις φίλων. Επιπλέον, το 93% των πελατών θα διαβάσει τα σχόλια πριν προχωρήσει σε κράτηση, με το 86% να διστάζει να πραγματοποιήσει αγορά εάν τα σχόλια είναι αρνητικά. Επίσης, είναι αξιοπρόσεκτο ότι μόλις το 47% των επισκεπτών με θετική εμπειρία θα κάνει μία θετική αξιολόγηση, όταν το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 95% εάν η εμπειρία είναι αρνητική. Παράλληλα, το 52% των πελατών δεν πρόκειται να κάνει κράτηση αν δεν υπάρχουν καθόλου σχόλια.

Διαβάστε περισσότερα στο Travel.gr.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr