Γιατί οι Ευρωπαίοι καταναλωτές στρέφονται στα χρυσά smartphones
07.05.2015
15:31
«Μετά από χρόνια ύφεσης και οικονομικής λιτότητας, τολμάμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον», εξηγούν οι ψυχολόγοι
Το χρυσό είναι το νέο μαύρο, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων smartphone της Samsung, με έναν στους τέσσερις καταναλωτές (23%) να προτιμά την έκδοση Gold Platinum του Galaxy S6 και S6 edge.
Τα αποθέματα στο συγκεκριμένο χρώμα έχουν ήδη εξαντληθεί είτε είναι κοντά στο να εξαντληθούν σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, σηματοδοτώντας μια σαφή αλλαγή στις προτιμήσεις των χρωμάτων στην Ευρώπη.
Η ψυχολόγος Donna Dawson εξηγεί γιατί το χρυσό κάνει τόσο δυναμική επιστροφή: «Το χρώμα του χρυσού αντιπροσωπεύει τον πλούτο, τα υψηλά ιδανικά, την αισιοδοξία και τη σοφία. Μετά από χρόνια ύφεσης και οικονομικής λιτότητας, τολμάμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον. Προσμένουμε τα υλικά πράγματα και τις καλές στιγμές που αισθανόμαστε ότι μας έχουν στερήσει για τόσο πολύ καιρό, ψάχνοντας ενστικτωδώς για το χρυσό».
Όπως δε σχολίασε ο Rory O'Neill, αντιπρόεδρος της Samsung Mobile στην Ευρώπη, «για πολλά χρόνια, το μαύρο και το λευκό ήταν τα χρώματα της επιλογής για τα smartphones, καθορίζοντας τις τάσεις στην Ευρώπη. Ωστόσο, με βάση τις πρώτες πληροφορίες που έχουμε πάρει από την αγορά, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο εξωστρεφής στις χρωματικές προτιμήσεις τους. Από την έναρξη της διάθεσης των Galaxy S6 και S6 edge κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα, έχει παρατηρηθεί ζήτηση για την Gold Platinum έκδοση παρόμοια με τις πιο παραδοσιακές χρωματικές επιλογές White Pearl και Black Sapphire. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εντείνουμε την παραγωγή της Gold Platinum έκδοσης, προκειμένου να συμβαδίσει με τη ζήτηση».
Τα αποθέματα στο συγκεκριμένο χρώμα έχουν ήδη εξαντληθεί είτε είναι κοντά στο να εξαντληθούν σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, σηματοδοτώντας μια σαφή αλλαγή στις προτιμήσεις των χρωμάτων στην Ευρώπη.
Η ψυχολόγος Donna Dawson εξηγεί γιατί το χρυσό κάνει τόσο δυναμική επιστροφή: «Το χρώμα του χρυσού αντιπροσωπεύει τον πλούτο, τα υψηλά ιδανικά, την αισιοδοξία και τη σοφία. Μετά από χρόνια ύφεσης και οικονομικής λιτότητας, τολμάμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον. Προσμένουμε τα υλικά πράγματα και τις καλές στιγμές που αισθανόμαστε ότι μας έχουν στερήσει για τόσο πολύ καιρό, ψάχνοντας ενστικτωδώς για το χρυσό».
Όπως δε σχολίασε ο Rory O'Neill, αντιπρόεδρος της Samsung Mobile στην Ευρώπη, «για πολλά χρόνια, το μαύρο και το λευκό ήταν τα χρώματα της επιλογής για τα smartphones, καθορίζοντας τις τάσεις στην Ευρώπη. Ωστόσο, με βάση τις πρώτες πληροφορίες που έχουμε πάρει από την αγορά, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο εξωστρεφής στις χρωματικές προτιμήσεις τους. Από την έναρξη της διάθεσης των Galaxy S6 και S6 edge κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα, έχει παρατηρηθεί ζήτηση για την Gold Platinum έκδοση παρόμοια με τις πιο παραδοσιακές χρωματικές επιλογές White Pearl και Black Sapphire. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εντείνουμε την παραγωγή της Gold Platinum έκδοσης, προκειμένου να συμβαδίσει με τη ζήτηση».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr