Nestle: Χρησιμοποιεί ανθρωποειδή ρομπότ για να πουλάει καφέ

Τα ρομπότ θα αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, καθώς είναι σε θέση να αντιληφθούν και να εκφράσουν ανθρώπινα συναισθήματα σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία, SoftBank

Η Nestle θα επιστρατεύσει χιλιάδες ανθρωποειδή ρομπότ για να βοηθήσουν στην πώληση καφέ στα καταστήματα της στην Ιαπωνία. Έτσι γίνεται ο πρώτος εταιρικός πελάτης των ανδροειδών που αποκάλυψε τον Ιούνιο η εταιρία SoftBank Corp.



Η Nestle διατηρεί υγιή ανάπτυξη στην Ιαπωνία τη στιγμή που οι μεγάλες αγορές επιβραδύνουν το ρυθμό τους. Αυτό οφείλεται στη σωστή στρατηγική που έχει ακολουθήσει η μεγαλύτερη εταιρία τροφίμων του κόσμου σε αυτό το μικρό αλλά επικερδές κομμάτι της αγοράς.



Το ρομπότ κατασκευάστηκε από γαλλική εταιρία σε εργοστάσιο που διατηρεί στη Ταϊβάν και παρουσιάστηκε από τη SoftBank ως ικανό να αντιληφθεί και να εκφράζει ανθρώπινα συναισθήματα. Το ρομπότ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες εργασίες σε μια χώρα που πάσχει από έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού.

Η Nestle δήλωσε την Τετάρτη πως αρχικά θα χρησιμοποιήσει 20 ρομπότ, με το όνομα «Pepper» (πιπέρι), μέσα στο Δεκέμβριο τα οποία θα αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και θα προωθούν τις επιλογές καφέ. Μέχρι το τέλος του χρόνου, η εταιρία που δημιούργησε το Nescafe και τη σοκολάτα KitKat, σχεδιάζει να εφοδιάσει με ρομπότ 1000 μαγαζιά.

«Ελπίζουμε πως αυτή η εξυπηρέτηση πελατών που γεννήθηκε στην Ιαπωνία θα κατακτήσει τον κόσμο» δήλωσε ο πρόεδρος της Nestle στην Ιαπωνία, Kohzoh Takaoka.

Η Nestle δεν αποκαλύπτει ποιο είναι το κόστος των ρομπότ, όμως η Softbank δήλωσε πως κοστίζει 1.830 δολάρια το ένα. Τα ρομπότ ήδη καλωσορίζουν πελάτες σε 70 καταστήματα κινητής τηλεφωνίας της SoftBank, στην Ιαπωνία.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr