Yahoo: Τέλος εποχής για το μωβ λογότυπο
08.08.2013
04:02
Με απόφαση της νέας προέδρου αλλάζει μια από τις πρώτες και πιο χαρακτηριστικές εικόνες του ίντερνετ
Το μωβ λογότυπο της Yahoo με το θαυμαστικό, που αποτελεί μια από τις πρώτες και πιο χαρακτηριστικές εικόνες του ίντερνετ, αλλάζει, έπειτα από σχεδόν δύο δεκαετίες.
Την απόφαση έλαβε η Marissa Mayer, η οποία, αφότου ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας, πριν από ένα χρόνο, έχει αλλάξει το πρόσωπο της Yahoo, προχωρώντας στην εξαγορά περισσότερων από 20 επιχειρήσεων (μεταξύ των οποίων η Tumblr και την περασμένη εβδομάδα η Rockmelt) και αναθεωρώντας ακόμα και την πρώτη σελίδα της μηχανής αναζήτησης.
Η χαρισματική Mayer κατάφερε να αναστρέψει την τύχη της Yahoo, η οποία δεν περνούσε την καλύτερη περίοδό της, επιτυγχάνοντας μια σειρά από ενθαρρυντικά τριμηνιαία αποτελέσματα αλλά και την ενίσχυση της μετοχής κατά 70%.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr.
Την απόφαση έλαβε η Marissa Mayer, η οποία, αφότου ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας, πριν από ένα χρόνο, έχει αλλάξει το πρόσωπο της Yahoo, προχωρώντας στην εξαγορά περισσότερων από 20 επιχειρήσεων (μεταξύ των οποίων η Tumblr και την περασμένη εβδομάδα η Rockmelt) και αναθεωρώντας ακόμα και την πρώτη σελίδα της μηχανής αναζήτησης.
Η χαρισματική Mayer κατάφερε να αναστρέψει την τύχη της Yahoo, η οποία δεν περνούσε την καλύτερη περίοδό της, επιτυγχάνοντας μια σειρά από ενθαρρυντικά τριμηνιαία αποτελέσματα αλλά και την ενίσχυση της μετοχής κατά 70%.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr