Ουζουνίδης: «Είστε μάγκες!»

Αποθέωσε τους παίκτες του Παναθηναϊκού μετά το τέλος του αγώνα με τον Ολυμπιακό, ο Μαρίνος Ουζουνίδης. 

Ικανοποίηση επικρατούσε στις τάξεις του τριφυλλιού μετά την ισοπαλία στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» και τον τρόπο που αυτή ήρθε. 

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την αγωνιστικότητα των παικτών και δε δίστασε να τους το μεταφέρει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο: «Μπράβο, είστε μάγκες», ήταν τα πρώτα λόγια του Εβρίτη τεχνικού. 

Βέβαια, η χαρά όλων μετριάστηκε από τον τραυματισμό του Άλτμαν, που χάνει το υπόλοιπο της σεζόν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr