Παίκτης τιμωρήθηκε λόγω... σάντουιτς!
07.09.2017
04:47
Το σάντουιτς που έφαγε στον πάγκο το... πλήρωσε ακριβά ο Σο, ο οποίος τιμωρήθηκε για την κίνησή του στο ματς με την Αρσεναλ
Το Νησί δεν ξεχνά τον γκολκίπερ της Σάτον Γουέιν Σο, ο οποίος είχε φάει σάντουιτς στη διάρκεια του αγώνα με την Αρσεναλ!
Η κίνησή του είχε προκαλέσει αντιδράσεις, ενώ η έρευνα της ομοσπονδίας ξεκίνησε με αφορμή την πληροφόρηση ότι στοιχηματική εταιρεία είχε δώσει προς στοιχηματισμό με 8 προς 1, ότι ο Σο προχωρούσε σε αυτή την κίνηση στον πάγκο.
Ο Σο τόνισε πως γνώρισε για το γεγονός αυτό, η έρευνα προχώρησε και ο πρώην γκολκίπερ τιμωρήθηκε με πρόστιμο 375 λιρών και αποχή δυο μήνες από τα γήπεδα.
Πηγή: gazzetta.gr
Η κίνησή του είχε προκαλέσει αντιδράσεις, ενώ η έρευνα της ομοσπονδίας ξεκίνησε με αφορμή την πληροφόρηση ότι στοιχηματική εταιρεία είχε δώσει προς στοιχηματισμό με 8 προς 1, ότι ο Σο προχωρούσε σε αυτή την κίνηση στον πάγκο.
Ο Σο τόνισε πως γνώρισε για το γεγονός αυτό, η έρευνα προχώρησε και ο πρώην γκολκίπερ τιμωρήθηκε με πρόστιμο 375 λιρών και αποχή δυο μήνες από τα γήπεδα.
Πηγή: gazzetta.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr