Βίντεο: Η… καφεδιά της Σερένα
06.01.2015
10:27
Ήθελε τον καφέ της για να λειτουργήσει η Σερένα Ουίλιαμς. Και τον ήπιε στη διάρκεια αγώνα!
Πόσες φορές σας έχει τύχει να νιώθετε πως δεν μπορείτε να λειτουργήσετε χωρίς να έχετε πιεί καφέ; Αυτό συνέβη και με τη Σερένα Ουίλιαμς.
Η Αμερικανίδα τενίστρια ήταν σκιά του εαυτού της στο πρώτο σετ του αγώνα με τη Φλάβια Πανέτα για τουρνουά στην Αυστραλία χάνοντας με 6-0.
Τότε, κάλεσε κοντά της ένα κοριτσάκι και της… παρήγγειλε έναν καφέ. Η μικρή επέστρεψε μετά από λίγο με το εσπρεσάκι ανά χείρας, η Σερένα Ουίλιαμς ήπιε και αφού «ξύπνησε» για τα καλά, πήρε τα επόμενα δύο σετ και προκρίθηκε στον επόμενο γύρο.
«Ήθελα έναν καφέ, οτιδήποτε. Είχα τέτοιο τζετ λαγκ και η αντίπαλός μου έπαιζε πολύ καλά. Όλοι χρειάζονται έναν καφέ για να λειτουργήσουν», δήλωσε μετά τον αγώνα.
Η Αμερικανίδα τενίστρια ήταν σκιά του εαυτού της στο πρώτο σετ του αγώνα με τη Φλάβια Πανέτα για τουρνουά στην Αυστραλία χάνοντας με 6-0.
Τότε, κάλεσε κοντά της ένα κοριτσάκι και της… παρήγγειλε έναν καφέ. Η μικρή επέστρεψε μετά από λίγο με το εσπρεσάκι ανά χείρας, η Σερένα Ουίλιαμς ήπιε και αφού «ξύπνησε» για τα καλά, πήρε τα επόμενα δύο σετ και προκρίθηκε στον επόμενο γύρο.
«Ήθελα έναν καφέ, οτιδήποτε. Είχα τέτοιο τζετ λαγκ και η αντίπαλός μου έπαιζε πολύ καλά. Όλοι χρειάζονται έναν καφέ για να λειτουργήσουν», δήλωσε μετά τον αγώνα.
Πηγή: sport-fm.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr