Αλεξανδρής: «Δείξαμε ένα εντυπωσιακά καλό πρόσωπο»

Ο Βαγγέλης Αλεξανδρής χάρηκε για την εικόνα που έδειξε ο Πανιώνιος στο Ρέθυμνο με... μιάμιση προπόνηση

Ο τεχνικός του Πανιωνίου μίλησε για την ήττα στο Ρέθυμνο και τις πρώτες του εντυπώσεις από την ομάδα: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην οικογένεια του Πανιωνίου. Είναι μία πολύ μεγάλη μπασκετική οικογένεια και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο λόγω συνθηκών. Έτσι βρέθηκα και εγώ κοντά τους πολύ βιαστικά χωρίς να έχουμε το χρόνο να προετοιμάσουμε την ομάδα για ένα τόσο σημαντικό ματς όπως ήταν το σημερινό απέναντι στην ομάδα του Ρεθύμνου και μάλιστα εκτός έδρας. Έπρεπε σε μιάμιση προπόνηση να βελτιώσουμε την εικόνα μας από την ήττα από τα Τρίκαλα αλλά δεν έχουμε μαγικές ικανότητες να μεταμορφώνουμε από τη μια στιγμή στην άλλη τις ομάδες. Δείξαμε ένα εντυπωσιακά καλό πρόσωπο σήμερα και είμαι πολύ χαρούμενος».

Διαβάστε περισσότερα από το gazzetta.gr εδώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr