Ολυμπιακός: Ντεμπουτάρει με Ντιναμό Κιέβου ο Κασάμι

O Παϊτίμ Κασάμι πρόκειται να πάρει χρόνο συμμετοχής στο φιλικό με τη Ντιναμό Κιέβου κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση με τον Ολυμπιακό

Ο Παϊτίμ Κασάμι θα είναι καλώς εχόντων των πραγμάτων ένα από τα νέα πρόσωπα στο ερυθρόλευκο σχήμα στο φιλικό της Πέμπτης. Ο Ελβετός διεθνής μέσος θα αγωνιστεί για κάποια λεπτά στο τεστ με τη Ντιναμό Κιέβου στο Σβατς. Έτσι ο Μίτσελ θα μπορέσει να πάρει μία γεύση από εκείνον σε παιχνίδι με έναν αρκετά δυνατό αντίπαλο.

Πηγή: gazzetta.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr