Ολυμπιακός: Ντεμπουτάρει με Ντιναμό Κιέβου ο Κασάμι
16.07.2014
05:38
O Παϊτίμ Κασάμι πρόκειται να πάρει χρόνο συμμετοχής στο φιλικό με τη Ντιναμό Κιέβου κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση με τον Ολυμπιακό
Ο Παϊτίμ Κασάμι θα είναι καλώς εχόντων των πραγμάτων ένα από τα νέα πρόσωπα στο ερυθρόλευκο σχήμα στο φιλικό της Πέμπτης. Ο Ελβετός διεθνής μέσος θα αγωνιστεί για κάποια λεπτά στο τεστ με τη Ντιναμό Κιέβου στο Σβατς. Έτσι ο Μίτσελ θα μπορέσει να πάρει μία γεύση από εκείνον σε παιχνίδι με έναν αρκετά δυνατό αντίπαλο.
Πηγή: gazzetta.gr
Πηγή: gazzetta.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr