Μπέριλ ΜακΚίσικ: «Ευχαριστώ τους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού, θα μας λείψετε»

Μετά τον Σακίλ ΜακΚίσικ και η σύζυγός του Μπέριλ ευχαρίστησε τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του για όλα όσα έζησαν στον Πειραιά τα τελευταία επτά χρόνια

Λίγη ώρα μετά το «αντίο» του Σακίλ ΜακΚίσικ στον Ολυμπιακό και στον κόσμο του ακολούθησε και η σύζυγός του Μπέριλ

Μπορεί ακόμα η ΚΑΕ Ολυμπιακός να μην έχει ανακοινώσει κάτι για τον Αμερικανό αλλά όσο εκείνος όσο και η Μπέριλ έσπευσαν να γράψουν στα social media για τα επτά υπέροχα χρόνια που πέρασαν στον Πειραιά. 

«Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι» έγραψε η Μπέριλ η οποία συνδέθηκε πολύ με τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr