Άδωνις σε Καμμένο: Βρε ουστ!

«Θυμάστε τις εποχές που ο Καμμένος κατηγορούσε την Τράπεζα της Ελλάδας ως όργανο των τοκογλύφων; Τώρα ψηφίζει να πάνε εκεί ΟΛΑ τα Αποθεματικά...βρε ούστ!»

Επίθεση στον υπουργό Αμυνας Πάνο Καμμένο εξαπέλυσε το πρωί μέσω Twitter ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή το «μάζεμα» των αποθεματικών. Εγραψε ο κ. Γεωργιάδης: «Θυμάστε τις εποχές που ο Καμμένος κατηγορούσε την Τράπεζα της Ελλάδας ως όργανο των τοκογλύφων; Τώρα ψηφίζει να πάνε εκεί ΟΛΑ τα Αποθεματικά...βρε ούστ!».



Μάλιστα, ανάλογο tweet έστειλε και προς τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο των ΑΝΕΛ Νίκο Νικολόπουλο, στον οποίο έγραψε: «Κάνατε πολιτική καριέρα ζητώντας να παύσουμε να πληρώνουμε "τους τοκογλύφους" και μιλάτε για πιστωτικό γεγονός; Ρε ούστ!».


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr