ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Η πίεση (όχι η αρτηριακή) που βοηθάει, η Ντένη που επιστρέφει, ο Καπετάνιος της Inchcape Hellas και τα προβλήματα
Στην κορυφή δε θα ανέβεις τυχαία. Ούτε θα μείνεις απλά από συνήθεια…
Στην κορυφή δε θα ανέβεις τυχαία. Ούτε θα μείνεις απλά από συνήθεια…
• Αργήσαμε πάλι αυτή την εβδομάδα στο βωμό 2-3 ειδήσεων που έπρεπε να τσεκαριστούν και θα τις δείτε πιο κάτω…
• Είναι και μία τέταρτη είδηση, μπούμ στο δικό μας συνάφι, αλλά αυτό ας το πούνε οι ίδιοι. Στο κάτω-κάτω, μικρή αίσθηση θα κάνει…
• Η Κυβέρνηση και ο Κυρανάκης ακούνε την αγορά. Τα έχουμε συζητήσει με πολλούς από εσάς.
• Και η συζήτηση που ανοίξαμε στους Υπουργούς στην AUTO THESSALONIKI και στη ΔΕΘ (με πρωτοστάτη τον Γιάννη του Ολυμπιακού Χωριού) και συνεχίσαμε με έντονη αρθρογραφία, πιάνει τόπο…
• Τρίτη δέχομαι ένα τηλέφωνο που μου αναφέρει ότι θα ρυθμιστεί το θέμα με τα «εταιρικά» plug-in και τα CO₂.
• Θα λοιπόν ικανοποιηθεί η αγορά στο όριο που ζητάει, ώστε να υπάρχει ο φορολογικός ορθολογισμός στην… κωλοπιλάλα της Ε.Ε. και του πανάσχετου επιτελείου της που μας έλαχε στο διάβα μας…
• Τότε είχαμε Γιωργάκη και Αλέξη και τώρα μας έσωσε η Φον ντερ Λάιεν – και ο Θεός να βάλει το χέρι του.
• Τέλος πάντων. Τουλάχιστον οι εδώ ακούν.
• Θα το παρακολουθούμε το θέμα φυσικά, μέχρι να υπογραφεί επίσημα η ΚΥΑ ή ό,τι άλλο…
• Η αγορά πρέπει να συμμετέχει και να αντιδρά…
• Και εμείς –όπως συμβαίνει εδώ και 15 χρόνια τώρα– είμαστε δίπλα της.
Όλα, καθαρά και ξάστερα. Με σεβασμό στην αγορά, στους ανθρώπους της και φυσικά προς το κοινό που μας διαβάζει καθημερινά. Και οφείλουμε να πούμε αυτό που η αγορά φωνάζει: Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ευτυχώς.
• Το newsauto — μαζί με το newsmoto, το Πρώτο Θέμα και το περιοδικό CAR — δεν ακολουθεί. Διαμορφώνει. Και αυτό δεν είναι απλά ένα σύνθημα. Είναι το απτό δεδομένο.
• Πλέον πάνω από 83.000 ενεργοί χρήστες λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο τις ειδοποιήσεις του newsauto μέσω OneSignal. Ενημερώνονται για ρεπορτάζ, δοκιμές, ειδήσεις, τεχνολογικές εξελίξεις εκεί που βρίσκονται, τη στιγμή που συμβαίνουν.
• Πρόκειται για μια μοναδική επίδοση στον χώρο των ελληνικών media, που επιβεβαιώνει τη θέση του newsauto ως το κορυφαίο Μέσο για το αυτοκίνητο, τη νέα κινητικότητα και την τεχνολογία.
• Σημειώστε πως το newsauto και το newsmoto είναι στα κινητά +700.000 και πλέον κατόχων του app του ΘΕΜΑτος, ενώ πάνω από 260.000 ακόλουθοι στα social media ενημερώνονται καθημερινά αυτοκινητικά από το newsauto.
• Στο νέο μας newsmoto ήδη +15.000 FB ακόλουθοι είναι εκεί και ανεβαίνει…
Και θα το λέω συνέχεια: Το newsauto δεν περιμένει τον αναγνώστη.
Τον συναντά εκεί που είναι: στο κινητό, στο tablet, στον υπολογιστή, στα social media, στο newsletter του, στα push notifications. Στις εκθέσεις αυτοκινήτου, στις εκδηλώσεις, στο σινεμά, παντού…
• Με παρουσία, με αξιοπιστία, με συνέπεια και αξιοπρέπεια…
Και πάνω απ’ όλα, με σεβασμό στην ουσία της είδησης. Όχι στο περιτύλιγμα και στους τίτλους του «κλικ».
•Γιατί εδώ, η ενημέρωση δεν είναι η παθητική κατανάλωση του κλικ. Είναι συμμετοχή. Είναι διάδραση. Είναι σχέση.
• Σε ρυθμούς ροκ η αγορά αυτοκινήτου (μας αρέσει αυτό), με τα δεδομένα να έχουν ήδη διαμορφωθεί και πλέον να ρυθμίζονται οι λεπτομέρειες.
• Και τι σημαίνει να έχουν διαμορφωθεί; Οι τέσσερις αυτοκινητικοί όμιλοι (Βασιλάκης, Συγγελίδης, Μανδύλας και Σφακιανάκης – Τάκη) δε δείχνουν να κυνηγάνε άλλους Κινέζους. ΟΚ, προτάσεις υπάρχουν, αλλά στο χαλαρό.
• Καλά, η Kosmocar ποτέ δε κυνήγησε βέβαια, με άποψη, ενώ στο στρατόπεδο Βασιλάκη δείχνουν απόλυτα ικανοποιημένοι μ’ αυτές που έχουν (Leapmotors, Changan, XPENG) και ο Συγγελίδης με την MG να δείχνει φουλ «χορτάτος» εμπορικά και ηθικά.
• Από εκεί και πέρα, σήμερα ανακοίνωθηκε επίσημα η GAC AION από την Inchcape Hellas (έτσι θα λέγεται), όπως ακριβώς τα έχει αποκαλύψει εδώ και μήνες η Πίσω Κίνηση, με Νικόλα Πρ. μπροστάρη, καπετάνιο το δραστήριο Χέρμαν, και όλη την ομάδα του παρούσα…
• Γενικά περιμένουμε και κάποιες τελευταίες οριστικοποιήσεις, αλλά και κάποιες ακόμα προσθήκες-έκπληξη που προς το παρόν δε θα σας πω… – don’t call me pls
• Πέρα από αυτά, μαθαίνω ότι η Ντένη Θ. επιστρέφει δυναμικά αφού αγκάλιασε τον δικό της Κινέζο –σύντομα θα σας πω και για αυτόν– don’t call me pls
• Α, μέσα σε αυτές τις λεπτομέρειες που σας λέω, βάλτε και το INEOS GRENADIER – το Land Rover του λαού – που θα έχει ο Στιβ και η ομάδα του σύντομα στα χέρια του, όπως τουλάχιστον μαθαίνω.
• Και η αναζήτηση κεντρικών σημείων για εκθέσεις και γραφεία συνεχίζεται, με τα κεντροβόρεια να είναι πρώτη επιλογή – αλλά και ιδιαίτερα ακριβή.
• Όμως, επειδή λεφτά υπάρχουν (και θα υπάρξουν και περισσότερα), πέφτουν οι υπογραφές, έστω με πολλά μηδενικά.
• Για το μεγάλο γωνιακό στην Κηφισίας που σας είχα πει, μαθαίνω ότι τελικά νοικιάζεται σε Σφακιανάκη, ενώ η GAC AION θα φτιάξει αυτόνομη έκθεση απέναντι από την Tesla, που ήταν παλιά Renaissance. Εκεί κοντά στο νέο της ΒΕΛΜΑΡ με τις Changan και XPENG.
• Βέβαια μπορεί και η GAC AION να παίξει εκεί απέναντι, δίπλα στη Subaru… Χαμούλης…
• Ο Δημήτρης Κανατάς, πολλά χρόνια σε Σαρακάκη, με θητεία σε FORD και στη Ford Credit, πλέον προσφέρει τις πολύτιμες και έμπειρες υπηρεσίες του στην Πάρη, ως Διευθυντής Πωλήσεων στην Porsche, στη θέση της Σοφίας Μητ., η οποία μάχεται πλέον κινεζικά…
• Τώρα, για αυτά που αποκαλύπτονται για κάποιες flex εταιρείες ενοικιάσεων – leasing κ.λπ., και για κάτι spot μπαμ, σας τα έχει γράψει η Π.Κ. από πέρσι. Ειλικρινά ευχόμαστε να ξεπεραστούν όλα γρήγορα, γιατί υπάρχουν και άνθρωποι εκεί, και μάλιστα εξαιρετικοί και ικανότατοι…
• Το λέω το «ικανότατοι» για να στρέψω και κάποιες αναζητήσεις… γιατί όχι;
• Οι Αντώνηδες πάντως πετάνε και αυτό φαίνεται προς τα έξω…
Αυτά για σήμερα…
Να τονίσω πως την άλλη εβδομάδα θα σηκώσουμε σημαία και δε θα είμαστε στην Π.Κ. παρέα, εκτός κι αν…
PS. Όποιος θέλει να λαμβάνει το πιο… καυτό newsletter της ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗΣ στο mail ας γράψει τη διεύθυνσή του εδώ: pisokinisi@newsauto.gr
ΤΤ
• Το Off The Record αποκλειστικό τηλέφωνο της Πίσω Κίνησης για ότι SMS θέλετε – 6937358247
• Το Off The Record email της Πίσω Κίνησης για ότι θέλετε – pisokinisi@newsauto.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr