Οι μυθικές νύχτες στην glam βίλα του Κωστόπουλου που άλλαξε ιδιοκτήτη με σχεδόν 5 εκατ. ευρώ

Γεμάτο αναμνήσεις το σπίτι του Πέτρου και της Τζένης στη Φιλοθέη, από το οποίο παρέλασε όλη η κοσμική και επιχειρηματική Αθήνα - Το πάρτυ με άρωμα Bollywood, οι πίνακες της συλλογής του Δάκη Ιωάννου, τα μπάρμπεκιου στην πισίνα, οι νύχτες με ποδόσφαιρο και κολλητούς και το φενγκ σούι της Τζένης

Η βραδιά της 29ης Ιουνίου στη Φιλοθέη ήταν μαγική. Τα πολυτελή αυτοκίνητα που κατέφταναν στην πλατεία Δροσοπούλου στάθμευαν για λίγα λεπτά έξω από την είσοδο της κατοικίας του ζεύγους Κωστόπουλου-Μπαλατσινού,τόσο όσο για να βγουν από αυτά οι λαμπεροί προσκεκλημένοι του θεματικού πάρτυ με άρωμα Bollywood που έγραψε ιστορία με όλα όσα έγιναν την ημέρα της ονομαστικής εορτής του πάλαι ποτέ ισχυρού εκδότη.

Η Μαριάννα Λάτση, ο Θόδωρος και η Γιάννα Αγγελοπούλου, ο Δάκης Ιωάννου, επιχειρηματίες, κοσμικοί, μοντέλα και ηθοποιοί, πάνω από 300 άτομα, έδωσαν το «παρών» στο μυθικό πάρτυ. Τριγυρνώντας με ένα ποτήρι στο χέρι, ο εορτάζων Πέτρος Κωστόπουλος, που ήταν πάντοτε εξαιρετικός οικοδεσπότης, πέρασε από όλες τις παρέες που συναθροίζονταν στην εντυπωσιακή κατοικία του.

Εκεί όπου γράφτηκαν πολλά κεφάλαια της προσωπικής και οικογενειακής του ζωής για περίπου μια δεκαπενταετία, μέχρι να μπει πωλητήριο από τράπεζα για τα δάνεια της ΙΜΑΚΟ. Τελικά η βίλα του ανθρώπου που άλλαξε τον περιοδικό Τύπο στην Ελλάδα πουλήθηκε, όπως έγινε γνωστό προ ημερών, στον αντιπρόεδρο της Jumbo, Ευάγγελο Παπαευαγγέλου.



Φίλος του πρώην εκδότη όταν το έμαθε είπε χαρακτηριστικά: «Ετσι και οι τοίχοι του συγκεκριμένου σπιτιού μιλούσαν, θα χρειαζόταν να γραφτεί ολόκληρος τόμος για τις ιστορίες που διαδραματίστηκαν και τις παρέες που πέρασαν από εκεί».

Οι οποίες, εδώ που τα λέμε, άφησαν πίσω τους μνήμες από τα χρόνια που όλα φάνταζαν-και πιθανόν να ήταν για λίγο ιδανικά, όπως εκείνο το βράδυ του φοβερού -όπως εξελίχθηκε- πάρτυ για τη γιορτή του Κωστόπουλου με άρωμα Bollywood, στο οποίο ήταν παρούσα η επιχειρηματική ελίτ της χώρας, τηλεοπτικοί σταρ, καθώς και ηχηρά ονόματα της κοσμικής ζωής και της εγχώριας σόουμπιζ.

Οι εξαιρετικές γεύσεις από την ινδική κουζίνα και όχι μόνο, τα εκλεκτά κρασιά, η σαμπάνια και τα premium brands αλκοολούχων ποτών τιμήθηκαν δεόντως από τους προσκεκλημένους του Πέτρου και της Τζένης Μπαλατσινού. Ηταν, όπως έλεγαν μέρες μετά σχεδόν όλοι οι καλεσμένοι, το πάρτυ της χρονιάς, αφού το κέφι δεν άργησε να ανάψει, συμπαρασύροντας ακόμη και την κυρία Αγγελοπούλου, η οποία χόρεψε με την ψυχή της.

Μια κυρία της κοσμικής Αθήνας μάλιστα κοιτώντας τον φωτισμένο κήπο νόμιζε ότι έφτανε μέχρι την πλατεία Δροσοπούλου και τότε αναρωτήθηκε φωναχτά: «Καλέ, πού τελειώνει αυτό το σπίτι; Πόσο μεγάλο είναι;».



Αρκετές ώρες μετά, γύρω στα ξημερώματα, δεκάδες τολμηροί και τολμηρές βούτηξαν στην 68μετρη πισίνα με τα ρούχα τους, απολαμβάνοντας στον μέγιστο βαθμό τη φιλοξενία του εκδότη και το fun της βραδιάς. Μέσα στον κακό χαμό, τις αγκαλιές, τους χορούς στο νερό και τη happy ατμόσφαιρα που κυριαρχούσε, κανείς δεν κατάλαβε ότι διάφορα αντικείμενα έφυγαν από λαιμούς, χέρια και αυτιά, καταλήγοντας στον πάτο της πισίνας.

Το διαπίστωσε το προσωπικό της κατοικίας του εκδότη την επόμενη ημέρα όταν άρχισε να «ψαρεύει» από τον βυθό της ρολόγια Patek Philippe, Vacheron Constantin και Rolex, μαζί με σκουλαρίκια, βραχιόλια και μενταγιόν! Οπως θυμάται χαρακτηριστικά ένας από τους καλεσμένους της μυθικής αυτής βραδιάς, μετά τη βουτιά στην πισίνα ένας επιχειρηματίας που πήγε με πουκάμισο Prada έφυγε με πουκάμισο Jil Sander.

Φυσικά τα αντικείμενα που ψαρεύτηκαν από το νερό επιστράφηκαν στους κατόχους τους μετά από τηλεφωνήματα και συνεννοήσεις, οι οποίοι δεν τα αναζήτησαν παρά μονάχα αργά την επόμενη μέρα, ενώ κάποιοι και κάποιες από αυτούς δεν θα το είχαν πάρει χαμπάρι αν δεν τους ειδοποιούσαν.



Ο γείτονας, το παρκέ και η διαφωνία με την Τζένη

Οταν ο Πέτρος Κωστόπουλος αγόρασε το συγκεκριμένο οικόπεδο στα τέλη της δεκαετίας του ’90, για τα σχέδια της εντυπωσιακής κατοικίας του επέλεξε τον αρχιτέκτονα Τάσο Ζέππο. Μάλιστα, όπως ψιθυριζόταν τότε, ήθελε να αγοράσει και ένα διπλανό, στο οποίο έμενε ένας ηλικιωμένος, για να μεγαλώσει κι άλλο το σπίτι που θα έχτιζε.

Πλην όμως ο ηλικιωμένος αστός αρνήθηκε κατηγορηματικά να το πουλήσει στον ισχυρό εκδότη, κάνοντάς τον να καταλάβει ότι δεν θα του παραχωρούσε ποτέ την κατοικία του. Σεβόμενος απόλυτα τις ώρες κοινής ησυχίας, ο Κωστόπουλος είχε δώσει εντολή στα συνεργεία να ξεκινούν μισή ώρα αργότερα από την προβλεπόμενη, όμως ο ηλικιωμένος κύριος είχε και πάλι πρόβλημα.

Ζώντας πλέον ακριβώς δίπλα σε ένα εργοτάξιο, δεν ήταν λίγες οι φορές που τα πρωινά με τις πιτζάμες του φώναζε για όλους αυτούς που «έβγαλαν λεφτά από το Χρηματιστήριο και νομίζουν ότι μπορεί να κάνουν ό,τι θέλουν». Το μόνο σίγουρο είναι ότι παρά τις διαμαρτυρίες του, η εντυπωσιακή κατοικία προχωρούσε κανονικά, με τον Πέτρο να είναι συχνά παρών, ειδικά όταν πλησίαζε η αποπεράτωσή της.

Μάλιστα, έχοντας παραγγείλει ένα πολύ ακριβό ξύλο για τα πατώματα, την ημέρα της τοποθέτησής του πήγε όλο χαρά στο σπίτι για να το δει, έχοντας μαζί και κάποιους φίλους του. Ενθυμούμενος το δείγμα που είχε επιλέξει, έγινε έξαλλος όταν διαπίστωσε ότι το ξύλο που είχε τοποθετηθεί δεν ήταν το ίδιο, παρόλο που οι φίλοι του δεν φάνηκε να συμφωνούν και τόσο μαζί του.

Τελειομανής από τη φύση του, ειδικά σε ό,τι είχε να κάνει με την κατοικία που θα στέγαζε την οικογένειά του, άρπαξε μερικές τάβλες και αφού μπήκε με κάποιους από τους φίλους του που ήταν παρόντες στην ανοιχτή Τζάγκουαρ που οδηγούσε τότε, πάτησε το γκάζι κατευθυνόμενος σε γνωστό κατάστημα των εν λόγω ειδών που βρίσκεται επί της λεωφόρου Κηφισίας.

Εκεί ο ίδιος μπήκε μέσα με την τάβλα και το δείγμα, ζητώντας τον ιδιοκτήτη, ο οποίος σημειωτέον ήταν φίλος του, για να του δώσει εξηγήσεις. Παρότι ο τελευταίος έλειπε στη Μύκονο και οι φίλοι του επέμεναν ότι δείγμα και τάβλες είχαν το ίδιο χρώμα, ο Πέτρος τελικά δικαιώθηκε, αφού όντως το ξύλο που είχε τοποθετηθεί ήταν έναν τόνο πιο σκούρο από εκείνο που είχε επιλέξει.

Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του σπιτιού υπήρξαν ουκ ολίγες στιγμές διαφωνίας του με τον Τάσο Ζέππο, ο οποίος, σύμφωνα με το παρασκήνιο της εποχής, υπέφερε ουκ ολίγα από τον φίλο του και την τελειομανία του.

Οσον αφορά την Μπαλατσινού, ο αρχιτέκτονας είχε μαζί της μόνο μια διαφωνία, η οποία αφορούσε τον διάδρομο του πρώτου ορόφου που έβλεπε στο καθιστικό.
Ο ίδιος είχε προτείνει να μην τοποθετηθούν κάγκελα επ’ ουδενί λόγο για να μην αλλοιωθεί η εξαιρετική αισθητική, όμως η Τζένη αντέδρασε προτάσσοντας το θέμα της ασφάλειας των παιδιών, μη δεχόμενη κουβέντα.



Φενγκ σούι και βραδιές ποδοσφαίρου

Το καλοκαίρι του 2000 το σπίτι του ζεύγους ήταν έτοιμο να τους υποδεχθεί στα 2.000 περίπου τ.μ. του, με μια εντυπωσιακή πισίνα 68 τ.μ. και έπιπλα απόλυτα εναρμονισμένα με την αισθητική των ιδιοκτητών του. Οι επιλογές τους ήταν από το κατάστημα επίπλων του Γιάννη Δελούδη και το Interni του Νίκου Βαρβέρη, τα πιο αγαπημένα είναι η αλήθεια brands των Ελλήνων ισχυρών του χρήματος εδώ και χρόνια.

Στην είσοδο κυριαρχούσαν οι κανόνες του φενγκ σούι, το οποίο ήταν η τρέλα της Τζένης, με το τρεχούμενο νερό και τα στοιχεία από ξύλο και πέτρα να πρωταγωνιστούν. Στο ισόγειο βρισκόταν το καθιστικό με την τεράστια οθόνη τηλεόρασης και τους πολύ άνετους καναπέδες, ενώ στην απέναντι ακριβώς πλευρά στήθηκε η απίστευτα μεγάλη κουζίνα
.
Μια κουζίνα που παρέπεμπε ευθέως σε αυτές που βλέπουμε σε αμερικανικές επαύλεις, με τον τεράστιο πάγκο στη μέση και όλα όσα χρειάζεται ένας παθιασμένος μάγειρας να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής.

Είναι γνωστή άλλωστε η αγάπη του Κωστόπουλου για τη μαγειρική, την οποία ουκ ολίγες φορές οι φίλοι του απόλαυσαν, ειδικά σε βραδιές με ποδόσφαιρο. Το μενού μπορεί να ήταν μια μακαρονάδα με κιμά ή, ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις, μπάρμπεκιου με εκλεκτά κρέατα, τα οποία έψηνε αποκλειστικά ο ίδιος.

Για την ακρίβεια δεν άφηνε κανέναν άλλο να ασχοληθεί με το ψήσιμο, ενώ πολυσυζητημένες ήταν και οι μυστικές σάλτσες ή μαρινάρες για τα T-bone και τις μοσχαρίσιες μπριζόλες, τη συνταγή των οποίων γνώριζε μόνο εκείνος.
Συχνά στα καλέσματά του έδιναν το «παρών» ο Τζώνης Καλημέρης, ο Γιώργος Κορωνιάς, ο Γιάννης Λάτσιος και ο διαφημιστής Θαλής Πιτούλης, ο οποίος έγινε ευρύτερα γνωστός χάρη στον Πέτρο και τις συχνές εξόδους τους.



Οι συλλεκτικοί πίνακες, το shoe room, το γυμναστήριο και η πισίνα

Σε περίοπτη θέση στο καθιστικό, σε έναν τεράστιο τοίχο, δέσποζε ένας πίνακας ζωγραφικής σε δέκα κομμάτια, δώρο του επιχειρηματία και συνεταίρου του στην IMAKO Δάκη Ιωάννου. Στο σπίτι υπήρχαν επίσης έργα του Κωνσταντίνου Κακανιά, τη δουλειά του οποίου αγαπούσε ιδιαίτερα ο Κωστόπουλος, ενώ σε κάθε γωνιά του σπιτιού ήταν εμφανές το γούστο των ιδιοκτητών.

Στον πρώτο όροφο υπήρχαν οι κρεβατοκάμαρες του ζεύγους και των παιδιών, ενώ ακριβώς από πάνω ένα γραφείο για τον Πέτρο και ένας ολόκληρος χώρος αφιερωμένος στο φετίχ του, δηλαδή τα παπούτσια, τα οποία ήταν φροντισμένα και τακτοποιημένα με ευλάβεια.

Σε έτερο δωμάτιο ήταν οι ντουλάπες με τα κουστούμια, τα πουκάμισα, τα τζιν, τα μπουφάν, τις ζακέτες και τα T-shirts του, σχεδόν όλα διαλεγμένα από τον ίδιο στο γραφείο του, αφού πολλά από αυτά του τα έστελναν εκεί γνωστές μπουτίκ προκειμένου να επιλέξει ποια του αρέσουν.

Στο υπόγειο δέσποζε το γυμναστήριο, εκεί όπου γυμναζόταν καθημερινά υπό την επίβλεψη personal trainer, όμως το απίστευτο ήταν ότι ο ένας τοίχος του υπογείου ήταν γυάλινος και φαινόταν ολόκληρη η μία πλευρά της πισίνας, η οποία φτάνει οριακά μέχρι τις πόρτες του καθιστικού.

Αρχικά ο Πέτρος ήθελε να μπαίνει ένα μέρος της μέσα στο σπίτι, έτσι ώστε όταν οι πόρτες θα ήταν ανοιχτές θα έμοιαζε να ενσωματώνεται στον χώρο, κάτι όμως που τελικά δεν έγινε αφού άλλαξε γνώμη.

Οι πρώτοι καλεσμένοι έμειναν έκπληκτοι όταν διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχε ούτε ένα παντζούρι στα παράθυρα, μια που το ζευγάρι δεν τα ήθελε καθόλου, αλλά ειδικά σκίαστρα που σκοτείνιαζαν τα δωμάτια χωρίς να αλλοιώνουν τις εξωτερικές λιτές γραμμές της εντυπωσιακής αυτής κατοικίας.

Εκεί από όπου πέρασαν όλοι τις εποχές της παντοδυναμίας του Πέτρου, ο οποίος ήταν και είναι εξαιρετικός οικοδεσπότης όποιοι και αν είναι οι καλεσμένοι του.
Οπως περιποιόταν την Ελένη Μενεγάκη και τον Γιάννη Λάτσιο, ακριβώς το ίδιο έκανε και για τους φίλους του από τον Βόλο, όταν ανέβαιναν στην Αθήνα για μια-δυο μέρες.

Κάποια πάρτυ για τα γενέθλιά του άφησαν εποχή για το κέφι τους, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που καλεσμένους σε αυτά είχε και τους δημοσιογράφους των περιοδικών του για να τους ευχαριστήσει.

Υποθήκη και τέλος εποχής

Δεν ήταν λίγοι οι φίλοι και γνωστοί του που τον συμβούλεψαν να μην υποθηκεύσει το σπίτι της Φιλοθέης για να πάρει δάνεια όταν άρχισε να ζορίζεται οικονομικά, με τον Κωστόπουλο να αποφασίζει να το κάνει. Ετσι έφτασε αναγκαστικά και η μέρα που θα έπρεπε να το εγκαταλείψει, λίγους μήνες μετά τον χωρισμό του από τη γυναίκα της ζωής του.

Αποχώρησε από τη βίλα αρχές Φεβρουαρίου του 2014 νοικιάζοντας λίγο πιο κάτω από αυτήν ένα διαμέρισμα σχετικά άνετο, όμως τίποτε δεν ήταν όπως παλιά. Ο Πέτρος δεν ήταν πλέον ο εκδότης που όλοι ήθελαν να είναι δίπλα του, η δε Τζένη δεν ήταν πια γυναίκα του και το σπίτι μέσα στο οποίο έζησε τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής του δεν ήταν πια δικό του.

Η Μπαλατσινού έμεινε σε αυτό με τα παιδιά τους για κάποιο διάστημα, μέχρι που η τράπεζα έστειλε ειδοποιητήριο να ψάξει να βρει άλλη κατοικία προκειμένου το ακίνητο να πουληθεί.

Τον Δεκέμβριο του 2014 έγινε γνωστό ότι η κατοικία της Φιλοθέης πωλείται και τεσσεράμισι χρόνια μετά αλλάζει πλέον χέρια. Ηταν το τελευταίο κομμάτι της πάλαι ποτέ εκδοτικής αυτοκρατορίας του Πέτρου Κωστόπουλου, ένα άδειο πλέον σπίτι όχι μόνο από έπιπλα αλλά και από αναμνήσεις, οι οποίες, δυστυχώς, όσο τα χρόνια περνούν όλο και χάνονται.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr