Κάτια Ζυγούλη: Εβαλε το μπικίνι της και χαίρεται τον ήλιο
24.07.2017
07:33
Διακοπές μετά από ένα «φορτωμένο» πρόγραμμα
Οι ετοιμασίες για έναν γάμο δεν είναι εύκολη υπόθεση, γι' αυτό και η Κάτια Ζυγούλη φροντίζει τις τελευταίες ημέρες να χαλαρώνει. Λίγες ημέρες μετά την ενώπιον Θεού ένωσή της με τον Σάκη Ρουβά, το όμορφο μοντέλο και μαμά τεσσάρων παιδιών, ανέβασε στο Instagram μία φωτογραφία της που φαίνεται να περνάει ξένοιαστες καλοκαιρινές στιγμές. Φορώντας ένα ασπρόμαυρο μπικίνι κάθεται στην παραλία και απολαμβάνει τον ήλιο, όπως γράφει και η ίδια στη λεζάντα της φωτογραφίας που ανέβασε.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr