Η Ανδρομάχη ποζάρει με μαγιό της σε παραλία: Το καταφύγιό μου, γράφει
26.06.2026
16:02
Η τραγουδίστρια δημοσίευσε φωτογραφίες και βίντεο από τη θάλασσα
Με το μαγιό της σε παραλία πόζαρε η Ανδρομάχη, δηλώνοντας πως πέρασε χρόνο σε ένα μέρος που για εκείνη αποτελεί καταφύγιο, όπως έγραψε χαρακτηριστικά.
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου, η τραγουδίστρια προχώρησε σε μία ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, δημοσιεύοντας εικόνες και βίντεο από τον χρόνο που πέρασε στη θάλασσα. Στην πρώτη φωτογραφία, η Ανδρομάχη εμφανίστηκε χαμογελαστή με το μπικίνι της, ενώ σε άλλα στιγμιότυπα έδειξε το ηλιοβασίλεμα και πώς ολοκληρώθηκε η ημέρα της.
«Το καταφύγιό μου» έγραψε στη λεζάντα με την οποία συνόδευσε την ανάρτησή της.
Δείτε την ανάρτησή της
Την Παρασκευή 26 Ιουνίου, η τραγουδίστρια προχώρησε σε μία ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, δημοσιεύοντας εικόνες και βίντεο από τον χρόνο που πέρασε στη θάλασσα. Στην πρώτη φωτογραφία, η Ανδρομάχη εμφανίστηκε χαμογελαστή με το μπικίνι της, ενώ σε άλλα στιγμιότυπα έδειξε το ηλιοβασίλεμα και πώς ολοκληρώθηκε η ημέρα της.
«Το καταφύγιό μου» έγραψε στη λεζάντα με την οποία συνόδευσε την ανάρτησή της.
Δείτε την ανάρτησή της
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr