Θοδωρής Αθερίδης για τη μάχη με το αλκοόλ: Το 1999 κοιμόμουν μία ώρα και έπινα τις άλλες 23, πίστευα ότι εγώ προκάλεσα τον σεισμό
24.06.2026
19:39
Νόμιζα ότι ο σεισμός της Πάρνηθας αντικατόπτριζε αυτό που συνέβαινε μέσα μου, εξήγησε ο ηθοποιός
Στα χρόνια που έδινε μάχη με τον εθισμό του στο αλκοόλ ανέτρεξε ο Θοδωρής Αθερίδης, αποκαλύπτοντας ότι έπινε περισσότερες ώρες μέσα στη μέρα από αυτές που αφιέρωνε στο ύπνο. Συγκεκριμένα, ο ηθοποιός θυμήθηκε πως το 1999, 23 ώρες το 24ωρο κατανάλωνε αλκοόλ, ενώ κοιμόταν μόλις μία ώρα. Παράλληλα, εκμυστηρεύτηκε πως, όταν έγινε ο σεισμός εκείνης της χρονιάς, είχε θεωρήσει ότι τον είχε προκαλέσει εκείνος.
Ο Θοδωρής Αθερίδης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Στούντιο 4», το απόγευμα της Τετάρτης 24 Ιουνίου και ένα από τα θέματα για τα οποία συζήτησε ήταν η σχέση του με το αλκοόλ. Μιλώντας για τον εθισμό, υποστήριξε πως όσοι οδηγούνται στις εξαρτήσεις στην πραγματικότητα αναζητούν με λάθος τρόπο μια μορφή θεραπείας.
«Έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου που μένω με το στόμα ανοιχτό και εγώ ο ίδιος. Όπως αυτό, το παιδί, το αλκοόλ. Και πώς μπήκα και πώς βγήκα. Με όλα έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. Τις περισσότερες φορές γίνεται για λόγους αυτοθεραπείας. Στο αλκοόλ πηγαίνεις από το άγχος. Στην κοκαΐνη πηγαίνεις από την κατάθλιψη, στην ηρωίνη πηγαίνεις από το τραύμα, από τον πόνο. Ο οργανισμός σου ζητάει τη θεραπεία του», είπε αρχικά.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα μετά το 20:50
«Ένας άνθρωπος που έχει την ίδια ποσότητα άγχους με κάποιον άλλον, μπορεί να μην έχει βρει έναν τρόπο να χαλαρώνει. Αν δεν χαλαρώνεις, από κάπου πρέπει να χαλαρώσεις. Υπάρχει ένα ερέθισμα που στο δημιουργεί και μετά το ίδιο το άγχος είναι σπιράλ. Πρέπει να αλλάξει η φορά του για να βγεις προς τα έξω», συμπλήρωσε ο ηθοποιός.
Ο Θοδωρής Αθερίδης θυμήθηκε τον Αύγουστο του 1999 ως την περίοδο που συνειδητοποίησε ότι κινδύνευε να πεθάνει, καθώς δεν κοιμόταν και κατανάλωνε αλκοόλ σχεδόν αδιάκοπα. Η 7η Σεπτεμβρίου, η μέρα του μεγάλου σεισμού, ήταν η πρώτη που δεν ήπιε. Ο ίδιος μάλιστα νόμιζε ότι είχε συμβεί εξαιτίας του.
«Η απελπισία σε κινητοποιεί. Αν πατήσεις τον πάτο και σπρώξεις με όλη σου τη δύναμη, μπορεί να έρθει και η άνωση. Τη μέρα που κατάλαβα ότι θα πεθάνω, ήταν Αύγουστος του 1999. Δεν κοιμόμουν καθόλου. Κοιμόμουν μία ώρα και έπινα 23. 7 Σεπτεμβρίου είναι η πρώτη μέρα που δεν ήπια. Στις 7 ξύπνησα χωρίς να πονάω. Έγινε ο σεισμός. Ήταν η πρώτη φορά που μέχρι τις 3 το μεσημέρι δεν είχα πιει. Και επειδή βλέπω σύμβολα παντού, νόμιζα ότι ο σεισμός αντικατόπτριζε αυτό που συνέβαινε μέσα μου. Πίστευα ότι εγώ τον δημιούργησα. Ήμουν σίγουρος», εξομολογήθηκε.
Το βίντεο με όσα είπε στη συνέχεια
Ο Θοδωρής Αθερίδης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Στούντιο 4», το απόγευμα της Τετάρτης 24 Ιουνίου και ένα από τα θέματα για τα οποία συζήτησε ήταν η σχέση του με το αλκοόλ. Μιλώντας για τον εθισμό, υποστήριξε πως όσοι οδηγούνται στις εξαρτήσεις στην πραγματικότητα αναζητούν με λάθος τρόπο μια μορφή θεραπείας.
«Έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου που μένω με το στόμα ανοιχτό και εγώ ο ίδιος. Όπως αυτό, το παιδί, το αλκοόλ. Και πώς μπήκα και πώς βγήκα. Με όλα έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. Τις περισσότερες φορές γίνεται για λόγους αυτοθεραπείας. Στο αλκοόλ πηγαίνεις από το άγχος. Στην κοκαΐνη πηγαίνεις από την κατάθλιψη, στην ηρωίνη πηγαίνεις από το τραύμα, από τον πόνο. Ο οργανισμός σου ζητάει τη θεραπεία του», είπε αρχικά.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα μετά το 20:50
«Ένας άνθρωπος που έχει την ίδια ποσότητα άγχους με κάποιον άλλον, μπορεί να μην έχει βρει έναν τρόπο να χαλαρώνει. Αν δεν χαλαρώνεις, από κάπου πρέπει να χαλαρώσεις. Υπάρχει ένα ερέθισμα που στο δημιουργεί και μετά το ίδιο το άγχος είναι σπιράλ. Πρέπει να αλλάξει η φορά του για να βγεις προς τα έξω», συμπλήρωσε ο ηθοποιός.
Ο Θοδωρής Αθερίδης θυμήθηκε τον Αύγουστο του 1999 ως την περίοδο που συνειδητοποίησε ότι κινδύνευε να πεθάνει, καθώς δεν κοιμόταν και κατανάλωνε αλκοόλ σχεδόν αδιάκοπα. Η 7η Σεπτεμβρίου, η μέρα του μεγάλου σεισμού, ήταν η πρώτη που δεν ήπιε. Ο ίδιος μάλιστα νόμιζε ότι είχε συμβεί εξαιτίας του.
«Η απελπισία σε κινητοποιεί. Αν πατήσεις τον πάτο και σπρώξεις με όλη σου τη δύναμη, μπορεί να έρθει και η άνωση. Τη μέρα που κατάλαβα ότι θα πεθάνω, ήταν Αύγουστος του 1999. Δεν κοιμόμουν καθόλου. Κοιμόμουν μία ώρα και έπινα 23. 7 Σεπτεμβρίου είναι η πρώτη μέρα που δεν ήπια. Στις 7 ξύπνησα χωρίς να πονάω. Έγινε ο σεισμός. Ήταν η πρώτη φορά που μέχρι τις 3 το μεσημέρι δεν είχα πιει. Και επειδή βλέπω σύμβολα παντού, νόμιζα ότι ο σεισμός αντικατόπτριζε αυτό που συνέβαινε μέσα μου. Πίστευα ότι εγώ τον δημιούργησα. Ήμουν σίγουρος», εξομολογήθηκε.
Το βίντεο με όσα είπε στη συνέχεια
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr