Δήμητρα Αλεξανδράκη για το πρόβλημα της υγείας της: Τα λόγια του γιατρού μου ήταν «Αν δεν ερχόσουν τώρα, δεν θα είχες επιστροφή»

Δείτε την ανάρτηση που έκανε το μοντέλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη πριν μερικές ημέρες είχε μιλήσει σε συνέντευξη που είχε δώσει για ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει. Όπως είχε εξηγήσει το μοντέλο, είχε κάνει νευροανάδραση και περίμενε τα αποτελέσματα. «Ήρθα σαν την άνοιξη μέσα στις μαύρες μέρες. Είμαι πάρα πολύ καλά, αν και η αλήθεια είναι ότι αγχώθηκα τις προηγούμενες ημέρες. Ξεκινάω ένα ταξίδι τώρα με την υγεία μου, θετικά είναι όμως τα πράγματα. Περιμένω και την επόμενη εβδομάδα λίγο πιο αναλυτικά αποτελέσματα. Κάτι στο κεφάλι είναι αλλά όλα καλά. Έκανα νευροανάδραση, είναι κάτι σαν εγκεφαλογράφημα. Θέλαμε να δούμε κάτι. Ξεκινάμε θετικά, είναι ένα νέο ταξίδι», είχε περιγράψει.

Στις 27 Φεβρουαρίου, το μοντέλο έδωσε νέες πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας της, προχωρώντας σε μια δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, η Δήμητρα Αλεξανδράκη ανάρτησε μια φωτογραφία από το γραφείο του γιατρού της με μια εξέταση και έγραψε: «Όταν σου λέει ο γιατρός να πας να ανάψεις λαμπάδα στον άγγελο έχεις, απλά επιβεβαιώνεις ότι γίνονται ακόμα θαύματα. Επακριβώς τα λόγια ήταν “Αν δεν ερχόσουν τώρα, δεν θα είχες επιστροφή”».

Δείτε την ανάρτησή της



Ειδήσεις σήμερα:

Η νέα λίστα του Έπσταϊν περιλαμβάνει ονόματα από τη Ναόμι Κάμπελ και την Ιβάνκα Τραμπ μέχρι και τη μητέρα του Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ

Εκτός ηλεκτρονικής συνταγογράφησης η φαρμακευτική αγωγή που λάμβανε ο Βασίλης Καλογήρου

Στη φυλακή ο πλοίαρχος και ο ύπαρχος για τον θάνατο του Αντώνη Καργιώτη - Καθείρξεις χωρίς αναστολή
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr